۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال:

انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی سلیقه‌ای نیست

انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی سلیقه‌ای نیست

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال نحوه انتخاب مربیان تیم‌های فوتبال پایه را دور از هرگونه تصمیم گیری شخصی و سلیقه‌ای دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی محصص درباره نحوه انتخاب مربیان برای تیم های پایه فوتبال ایران اظهار داشت: روند انتخاب سرمربیان تیم های ملی کاملا واضح و مشخص است. این مسیر هرگز به شکل شخصی و با تصمیم یک فرد صورت نگرفته و نگاه شخصی در آن اثر ندارد. اعضای کمیته فنی در خصوص انتخاب سرمربی تیم های ملی مختلف تصمیم گیری می کنند.

رئیس کمیته فنی اضافه کرد:سابقه و رزومه سرمربیان فعلی تیم های ملی کاملا مشخص است و هیچ تردید و ابهامی در این خصوص وجود ندارد. بررسی های لازم در خصوص این نفرات صورت گرفته و درست نیست سابقه و همچنین رزومه آنها را به سادگی زیر سوال ببریم.

محصص اضافه کرد: در بررسی عملکرد هر بخشی باید منصفانه و بر اساس واقعیت قضاوت کرد. شکست اساسا اتفاق خوبی نیست اما قطعا هدف از برگزاری بازی تدارکاتی و برنامه های آماده سازی شناسایی نقاط ضعف است. ما قطعا در کمیته فنی میزبان آقای حسین عبدی خواهیم بود و گزارش مربوط به حضور در دو تورنمنت ارائه می شود اما نباید کلیت تلاش ها را نادیده گرفت.

کد خبر 4685044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha