۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸

امام جمعه گلستان:

عواید اجاره املاک تجاری آموزش و پرورش گلستان صرف موارد فرهنگی شود

عواید اجاره املاک تجاری آموزش و پرورش گلستان صرف موارد فرهنگی شود

بهارستان- امام جمعه گلستان با اشاره به دریافت مبالغ هنگفت اجاره توسط آموزش و پرورش بهارستان گفت: عواید اجاره املاک تجاری آموزش و پرورش گلستان باید صرف موارد فرهنگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش گلستان ضمن دعوت به تقوی الهی و دوری از گناهان به فرارسیدن هفته دولت پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود ؛ هفته دولت فرصتی مناسبی است تا مسئولین در هر جایگاهی هستند گزارشی از فعالیت های خود را به مردم اعلام کنند .

وی ادامه داد: ارائه خدمت بی منت می تواند در راستای تقویت نظام در مقطع مختلف تاثیر گذار باشد .
نورپور تصریح کرد ؛قطعا با تلاش های صورت گرفته در شهرستان بهارستان بویژه شهرهای گلستان و صالحیه مردم این منطقه در هفته دولت شاهد بهره برداری از خدمات مطلوب از سوی ادارات خواهند بود.

نورپور گفت: وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در جمع هیات دولت پرداخت و گفت؛بیانات ارزشمند رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ خود می تواند گره گشایی بسیاری از مشکلات تولید و صنعت باشد.

امام جمعه گلستان بیان داشت: وی ادامه داد؛باید به مسائل فرهنگی بطور جدی وارد شوند چرا که رهبر انقلاب فرمودند که دشمنان از مسیر بی بندباری و نفوذفرهنگی درصدد این هستند به نقشه شوم خود برسند.

وی اظهار داشت: همه نهادها باید در حوزه فرهنگ ورود پیدا کنند و اقدام جدی داشته باشند و اجازه ندهند دشمن ارزشهای نظام را مورد هدف قرار داده است و موضوع حجاب یک امر جدی است که متاسفانه امروزه در جامعه بیداد می کند و همین موضوعی که دشمن بدنبال آن بود مسئله حجاب از چند تار مو بیرون زدن گذشته است.

خطیب جمعه گلستان با تاکید بر اهمیت جایگاه نماز جمعه افزود: تریبون مقدس نماز عبادی و سیاسی با هدف مچ گیری دایر نشده بلکه بسیاری از مسائل دینی و سیاسی بویژه مسائل و مشکلات شهر و شهروندان از این پایگاه ارزشمند نماز مطرح می شود.

نورپور بار دیگر به موضوع مغازه هایی که توسط آموزش پرورش اجاره داده می شود اشاره کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در بهترین نقطه تجاری ۲۶ مغازه دارد که همگی آن به اجاره داده شده است و ماهیانه مبالغ هنگفتی به خزانه اداره کل واریز می شود و بخشی از این هزینه ها باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه برگردد چرا که ما در بخش گلستان از رشد بالا تراکم جمعیتی برخوردار هستیم.

کد خبر 4699622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha