۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۰۳

عضو شورای شهر بندرعباس:

از حد نصاب انداختن جلسه شورا حق قانونی اعضا است

از حد نصاب انداختن جلسه شورا حق قانونی اعضا است

بندرعباس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اگر اعضا با هدف خاصی جلسه شورا را از حد نصاب بیاندازند یک حق قانونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش جهانبخش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختلاف نظر و سلیقه در جمع و جامعه شورایی یک امر اجتناب ناپذیر و طبیعی است و اگر همه مثل هم فکر کنند که وجود یک نفر کافی است.

وی عنوان کرد: گلایه‌ای که من به هیات رئیسه فعلی شورای شهر بندعباس دارم این است که همه اعضای شورای شهر در روز قبل از شروع تعطیلات به این نتیجه رسیدیم که سوم شهرویور ماه بعد از مرخصی تابستانی اعضا برگزار کنیم و حتی ساعت آن نیز مشخص شد.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: هیات رئیسه شورای شهر مکلف است که ۲۴ ساعت قبل از شروع جلسه دعوت نامه کتبی را برای حضور اعضا در جلسه به دست شخص برسانند اما تماس گرفتن برای مشخص شدن حضور یا عدم حضور امر پسندیده‌ و مرسومی در جامعه شورایی کشور نیست.

جهانبخش اذعان کرد: در تمام جلسات گذشته از دفتر شورای شهر برای حضور اعضا تماس گرفته می‌شد اما برای جلسه‌ای به این مهمی از دفتر شورای به هیچ شخصی تماس گرفته نشده است و گلایه ما عدم تشکیل جلسه در روز یکشنبه و موعد مقرر است.

وی تشریح کرد: چهار نفر از اعضا در جلسه حضور ندارند و ما نمی‌توانیم این اشخاص را قضاوت کنیم چراکه دلیل عدم حضور این اعضا را نمی‌دانیم اما حتی اگر با هدف خاصی جلسه شورا را از حد نصاب بیاندازند یک حق قانونی است.

کد خبر 4703915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha