۲۷ فروردین ۱۳۸۶، ۱۵:۵۲

مدیرعامل باشگاه شن سا ساوه خبر داد :

تورنمنت بین المللی خیریه فوتسال در ایران برگزار می شود

تورنمنت بین المللی خیریه فوتسال در ایران برگزار می شود

تورنمنت بین المللی فوتسال با اهداف خیرخواهانه و با حضور تیم های خارجی در ایران برگزار خواهد شد.

سید محمد مرتضوی نژاد مدیرعامل باشگاه شن سا با تایید این خبر به مهر گفت: برای رشد و اشاعه فعالیت های انسان دوستانه و ایجاد روحیه پهلوانی در سطح جامعه و به ویژه در عرصه ورزش، تورنمنت بین المللی فوتسال با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست به همت باشگاه شن سا و با همکاری باشگاه هنرمندان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای حضور در این تورنمنت از چند تیم خارجی دعوت به عمل آورده ایم که به احتمال زیاد 2 تیم از سوئد و مجارستان به ایران سفر خواهند کرد. زمان برگزاری این مسابقات احتمالا در تعطیلات میان فصل لیگ برتر و به میزبانی شهر ساوه خواهد بود.

مرتضوی نژاد درمورد اهداف برگزاری این تورنمنت یادآور شد: جامعه و به ویژه محیط ورزش با توجه به وجود برخی ناهنجاری های فرهنگی نیازمند برگزاری چنین فعالیت ها و اقداماتی است که امیدواریم این برنامه های خیرخواهانه ورزشی که در واقع در برگیرنده مفاهیم فرهنگی است به یک تورنمنت همیشگی تبدیل شود و الگوی سایر کشورهای جهان قرار گیرد.

وی افزود: در خلال برگزاری این تورنمنت سمینار مدیران باشگاه های فوتسال جهان در شهر ساوه برگزار خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه شن سا همچنین در مورد برنامه های آینده این تیم گفت: پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال در مسابقات جام جهانی کوچک در کشور پرتغال شرکت خواهیم کرد و پس از آن اردوی آماده سازی تیم در برزیل برپا خواهد شد. ضمن اینکه در اولین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان که به احتمال زیاد در امارات برگزار می شود نیز شرکت خواهیم کرد.

وی در پایان از تیمداری باشگاه شن سا در عرصه فوتبال خبر داد و تصریح کرد: درحالیکه به قهرمان فوتسال ایران وآسیا بی توجه ای می شود و از ما انتظار تشکیل تیم فوتبال دارند، از این رو قصد داریم در عرصه فوتبال نیز فعالیت کنیم که البته در این بین قطعا از فوتسال نیز غافل نخواهیم شد.

کد خبر 471290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha