۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶

روح‌الامینی خبر داد؛

همایش فصلی خانه احزاب یازدهم مهر برگزار می‌شود

همایش فصلی خانه احزاب یازدهم مهر برگزار می‌شود

رئیس خانه احزاب ایران گفت: یازدهم مهر ماه در محل تالار همایش های وزارت کشور همایش فصلی خانه احزاب ایران با عنوان نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الامینی رئیس خانه احزاب ایران پس از جلسه شورای مرکزی اظهار داشت: جزئیات برنامه همایش فصلی خانه احزاب در این جلسه به بحث گذاشته شد و مقرر شد هیات رئیسه و رئیس کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب هرگونه تغییر و جابجایی که در جزئیات برنامه لازم بود اختیار انجام آن را داشته باشند. 

روح الامینی رئیس خانه احزاب افزود: همچنین در این جلسه مقررشد هرسه فراکسیون خانه احزاب در بحث‌های مربوط به همایش، به تعداد و زمان مساوی فرصت ارائه نقطه نظرات خود را داشته باشند.

وی افزود: ترتیبات تعیین نماینده فراکسیون برای ارایه بحث به عهده خود فراکسیون ها و ساز و کار درون مجموعه خودشان خواهد بود. 

رئیس خانه احزاب در پایان افزود: در روز یازده مهر در محل تالار همایش های وزارت کشور همایش فصلی خانه احزاب ایران با عنوان نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزارخواهد شد که در این همایش علاوه بر دبیرکل ها و اعضای شورای مرکزی احزاب و تشکل های سیاسی از مسئولین قوای سه گانه و شورای نگهبان و فراکسیون های مجلس شورای اسلامی و همچنین شخصیت های علمی و دانشگاهی نیز شرکت می‌کنند و به ارائه نقطه نظرات خود درقالب میزگرد خواهند پرداخت.

کد خبر 4727245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha