۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مشکلی برای ورود زوار پاکستانی به عراق وجود ندارد

مشکلی برای ورود زوار پاکستانی به عراق وجود ندارد

زاهدان - مدیرکل امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هیچ مشکل و مانعی برای ورود زوار پاکستانی اربعین حسینی به کشور عراق وجود ندارد.

محمدرضا جهانتیغ در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: صبح امروز در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه دولت عراق تا اطلاع ثانوی ورود زائرین پاکستانی به داخل خاک کشور خود را ممنوع کرده است، منشر شد که  موجب نگرانی زوار و خادمان ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان شد.

وی افزود: با توجه به اینکه دروازه ورودی زوار پاکستانی اربعین استان سیستان و بلوچستان و مرز «میرجاوه» است از همین رو بلافاصله رایزنی‌های لازم با وزارت امور خارجه و وزارت کشور و دیگر دستگاه‌های مربوطه انجام شد.

مدیرکل امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده و اقدام فوری همه نهادها ذیربط مشکل برطرف شد و در حال حاضر هیچ مانعی برای ورود زوار پاکستانی اربعین به کشور عراق وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در استان سیستان و بلوچستان دیده شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان شرایط خوبی برای پذیرایی و اسکان این زائران عزیز فراهم شده است.

کد خبر 4740183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha