۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران خبر داد؛

برپایی ۵۰ چادر به همراه سرویس بهداشتی و حمام در نجف

برپایی ۵۰ چادر به همراه سرویس بهداشتی و حمام در نجف

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران، از برپایی بیش از ۵۰ باب چادر به همراه سرویس بهداشتی و حمام در شهر نجف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر (میثاق بدیعی مقدم)، کامران زنگیشه با اشاره به برپایی ۵۰ باب چادر توسط سازمان بهشت زهرا (س) گفت: این چادرها در منطقه «حولی» نجف تحت نظارت و مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت می‌کنند و روزانه تا سقف ۱۰ هزار نفر برای اسکان در این چادرها پذیرش می‌شوند.

وی اظهار کرد: دو دستگاه خودروی اطفای حریق و ۴۰ نفر از پرسنل آتش نشانی با تجهیزات انفرادی نسبت به پوشش ایمنی صحن حضرت زهرا (س)، آشپزخانه‌های زیر صحن و موکب اسکان استانداری تهران اقدام می‌کنند.

زنگیشه تصریح کرد: همچنین شهرداری تهران به منظور کمک به همکاران عراقی خود، تجهیزاتی شامل ۴۰۰ عدد انواع مخزن پسماند، ۲۷ تن کیسه پسماند و سایر موارد نظیر انواع جارو و فرغون در قالب چهار تریلی از تهران به نجف منتقل کرده که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روح الله بیداد نماینده معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در کربلا، نیز از جمع‌آوری روزانه ۹۰۰۰ تن زباله در شهر کربلا خبر داد و گفت: در شرایط معمول روزانه هزار و ۲۰۰ تن زباله در شهر کربلا جمع آوری می‌شود که همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین و حضور زائران در شهر کربلا این میزان به ۹ هزار تن افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: زباله‌های جمع‌آوری شده توسط نیروهای خدمات شهری با ماشین آلات شهرداری کربلا و همدان به محل‌های دپو منتقل می‌شود.

وی با اشاره به افزایش نیروهای خدمات شهری همزمان با نزدیک شدن به روز اربعین و افزایش جمعیت در شهر کربلا تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰۰ نیروی خدمات شهری مسئولیت نظافت این شهر را در دو شیفت بر عهده دارند.

کد خبر 4749001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha