۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

دستگیری روح‌الله زم برگ زرینی در پرونده پرافتخار سپاه ایران است

دستگیری روح‌الله زم برگ زرینی در پرونده پرافتخار سپاه ایران است

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دستگیری روح‌الله زم برگ زرین در پرونده پرافتخار سپاه ایران است، گفت: با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی کشور باید برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه دستگیری روح‌الله زم برگ زرینی در پرونده پرافتخار سپاه ایران است، ابراز داشت: امیدواریم سایر همدستان این فرد نیز شناسایی و درنهایت با برهم زنندگان نظام و امنیت عمومی کشور برخورد شود.

وی ضمن بیان اینکه خائنان به کشور باید شناسایی و به سزای عمل خود برسند، افزود: کانال آمد نیوز ازجمله سرویس‌هایی بود که از سوی بیگانگان تغذیه می‌شد لذا با دستگیری روح‌الله زم این شبکه دچار فروپاشی و انحلال شد که این خائنان به کشور باید مجازات شوند.

اربعین دشمن شکن است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در آستانه اربعین حسینی باید بار دیگر دستی دوستی، اتحاد و برادری را به‌سوی کشورهای مسلمان دراز کرد تا دشمنان نتوانند مانع ایجاد شکاف و اختلاف شوند، افزود: مسلماً دشمن در تلاش است تا این حماسه بزرگ را کمرنگ جلوه دهد که با خواست خدا و همراهی مردم و مسئولان موفق به این هدف خود نمی‌شود.

شاهچراغی ضمن بیان اینکه برای افرادی که قادر به حضور در مراسم به میزبانی کشور عراق نبودند همایش جاماندگان اربعین برگزار می‌شود، تصریح کرد: مردم می‌توانند در این مراسم معنوی حضور یافته و مانع رسیدن دشمن به اهداف شوم خودشان شوند.

وی ضمن بیان اینکه راه نجات کشور در دل بستن به ائمه اطهار و پیروی از دستوران دینی است، افزود: اگر این اصول در جامعه رعایت شود قطعاً نه‌تنها دل‌ها پاک خواهد شد بلکه این مودت و دوستی گره‌گشای بسیاری از مشکلات می‌شود لذا می‌بایست در این ایام دل‌ها را حسینی و در مسیر درست تقوا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، لزوم تقوا، ضرورت بی‌طرفی مسئولان از نامزدهای انتخاباتی و توجه به وحدت جوامع اسلامی ازجمله محوریت سخنان این هفته نماز جمعه سمنان بود.

کد خبر 4750006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha