۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۵۰

با عنوان «تنها یک زمین‌داریم»؛

آموزش‌وپرورش و محیط‌زیست استان سمنان تفاهم‌نامه امضا کردند

آموزش‌وپرورش و محیط‌زیست استان سمنان تفاهم‌نامه امضا کردند

سمنان- اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان و اداره کل حفاظت از محیط‌زیست تفاهم‌نامه‌ای با عنوان «تنها یک زمین‌داریم» را با موضوع حفاظ از میراث طبیعی امضا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان و امیر عبدوس مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان سمنان شامگاه پنج‌شنبه تفاهم‌نامه‌ای تحت عنوان «تنها یک زمین‌داریم» را به امضا رساندند که موضوع آن آموزش ۱۰ هزار و ۲۴۲ نوآموز با موضوع فراگیری آموزش درزمینهٔ حفاظت از محیط‌زیست و تربیت محیط یاران است.

مدیرکل محیط‌زیست استان سمنان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: بر طبق این قرارداد در گام اول مربی و مدیران مرکزهای پیش‌دبستانی آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند.

امیرعبدوس بیان کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با عنوان «تنها یک زمین‌داریم» به مدت دو سال به تربیت نوآموزان و دانش آموزان در حوزه‌های محیط‌زیست می‌پردازد.

وی بابیان اینکه همیاران محیط بان خروجی تفاهم‌نامه و آموزش‌های آن است، ابراز کرد: امیدواریم این طرح بتواند ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست را به همراه داشته باشد.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان سمنان درباره اهداف این تفاهم‌نامه، گفت: اشاعه فرهنگ مشارکت جمعی در حفاظت از محیط‌زیست و توسعه و ارتقای سواد و اخلاق زیست‌محیطی است.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان زمینه‌سازی مناسب، ترغیب و تشویق نوآموزان برای فراگیری آموزش‌های زیست‌محیطی را رسالت این اداره کل در قبال تفاهم‌نامه امضاشده در حوزه محیط‌زیست دانست و گفت: ۷۰۰ مربی و ۲۲۰ مدیر مرکز پیش‌دبستانی در سراسر استان سمنان آموزش‌های لازم درزمینهٔ حفاظت از محیط‌زیست را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 4772458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha