۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۲۵

دیدار رئیس و مدیران سازمان قضایی با آیت‌الله نوری همدانی

دیدار رئیس و مدیران سازمان قضایی با آیت‌الله نوری همدانی

رئیس و مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس و مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح با آیت‌الله العظمی نوری همدانی دیدار کردند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع در این دیدار به حاشیه سازی های اخیر برخی مسئولان واکنش نشان داد و گفت: مسئولان باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولان با هم وحدت داشته باشند و اختلافات را به میان مردم و جامعه نکشانند، باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

این مرجع تقلید خطاب به برخی مسئولان تأکید کرد: به جای حاشیه سازی و حرف‌های اختلافی، به مردم برسید و وظیفه خودتان را انجام دهید؛ مردم از نظر معیشت و اقتصاد مشکل دارند و جوانان کار و ازدواج می‌خواهند، بروید وقت خود را صرف مردم کنید.

مرجع عالیقدر جهان تشیع خاطر نشان کرد: مردم به ما مراجعه می‌کنند چرا شما درباره مشکلات حرف نمی‌زنید، مردم بدانند ما از گرانی و تورم و اقتصاد تا دیرکرد بانک‌ها تذکر می‌دهیم اما برخی مسئولان توجه ندارند.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد اضافه کرد: امروز قوه قضائیه به شدت در حال مبارزه با فساد است و اقدامات دستگاه قضا در مردم امید ایجادکرده است و رئیس قوه قضائیه هم شبانه روزی تلاش می‌کند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ما از قوه قضائیه در مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم و نباید این قوه تحت تأثیر حاشیه سازی‌ها قرار گیرد، تصریح کردند: ما از همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف که به فکر مردم باشند و برای حل مشکلات حمایت می‌کنیم؛ در شرایط امروز مسئولان باید وحدت داشته باشند و اختلاف را کنار بگذارند و برای دشمن خوراک درست نکنند؛ مسئولان تنها باید به فکر خدمت باشند و حول محور رهبری وحدت کلمه داشته باشند.

وی همچنین در ابتدای این دیدار با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) یکی از فلسفه های رسالت انبیاء برقرار قسط و عدل دانستند و گفتند: ایجاد انقلاب اسلامی برای این نبود که عده ای بروند و عده دیگر بیایند بلکه هدف تغییر فرهنگ و ایجاد عدالت بود و باید همه برای برقراری این موضوع تلاش کنیم.

این مرجع تقلید اصل انقلاب و نظام را اسلام، ولایت فقیه و مردم دانستند و افزودند: این انقلاب ثمرات و برکات فراوانی داشت و دارد و مردم بدانند روز به روز این انقلاب در حال پیشرفت است، هرکس در هر مقام و موقعیتی که باشد ولی بخواهد مردم را با القای مسائلی ناامید کند خیانت کرده است.

کد خبر 4773972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha