۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۲۳:۰۰

رئیس کمیته امداد کشور خبر داد:

تعمیر ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده پلدختر

تعمیر ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده پلدختر

پلدختر- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در جریان سیل فروردین ماه سال جاری ۲ هزار و ۵۳۸ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده شهرستان پلدختر تعمیر و بازسازی شد.

سید مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان سیل زده شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در جریان سیل فروردین ماه سال جاری ۲ هزار و ۵۳۸ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده شهرستان پلدختر تعمیر و بازسازی شد،  اظهار داشت: این واحدهای مسکونی که بر اثر سیل و آسیب امکان اسکان در آنها وجود نداشت، تعمیر و مرمت شده و در کوتاه ترین زمان یعنی پایان مرداد ماه سال جاری با کمک کمیته امداد، خیران و کسانی که توان کمک داشتند بازسازی شدند.

وی افزود: در جریان وقوع سیل ۲ هزار و ۱۰۷ واحد مسکونی در سطح استان به صورت صد درصد تخریب شدند که در این سفر ۵۰۰ واحد احداثی آن بصورت رسمی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ۳۰۰ واحد دیگر نیز از این تعداد ظرف یک ماه آینده، تکمیل و تحویل مددجویان می شود.

وی افزود: یکسری از واحدهای احداثی مددجویان سیلزده تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و تحویل آنها می شود و مابقی این واحدها نیز با همکاری مسئولان تکمیل خواهد شد.

بختیاری یادآور شد: سیل فروردین ماه سال جاری بحرانی ویرانگر بود، اما مردم پلدختر صبورانه مشکلات و آسیب های سنگین ناشی از این سیل مخرب را تحمل کردند.

وی بر ابراز خرسندی از این که سیل تلفات جانی در پلدختر در پی نداشت، افزود: حجم سیل فروردین ماه ۹۸ در پلدختر به حدی بود که برخی مردم این شهرستان زندگی خود را از دست دادند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: این نهاد بر حسب وظیفه در همان روز نخست سیل، فعالیت های خود را در کمک به سیلزدگان آغاز و خیران برای کمک به میدان آمدند.

کد خبر 4777847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha