۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴

پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت؛

برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار ازاغتشاش‌گران در دامغان و مهدی‌شهر

برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار ازاغتشاش‌گران در دامغان و مهدی‌شهر

سمنان - مردم شهرستان‌های دامغان و مهدی‌شهر باهدف اعلام انزجار از اغتشاش‌گران و دشمنان و برای بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهیدپرور دامغان بعد از برگزاری نماز دشمن‌شکن جمعه از مصلای این شهر راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشات اخیر و همچنین دشمنان را برگزار کردند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام شهدا(ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

مردم این شهرستان با حمل شعارنوشته‌هایی که بر روی آن‌ها مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ... نوشته‌شده بود اقدامات اخیر برخی توطئه‌گران و اغتشاش‌گران را در قبال ایران اسلامی محکوم کردند.

دامغانی‌ها یک‌بار دیگر کوچک و بزرگ و پیر و جوان از جای‌جای این شهرستان خود را به مصلای نماز جمعه رساندند تا پس از خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار سر دهند تا جهانیان بدانند که این مردم تحت هر شرایطی از نظام و انقلابشان روی‌گردان نخواهند بود.

خروش مردم مهدی شهر

از مهدی‌شهر نیز خبر می‌رسد مردم این شهرستان از پیر و جوان تا کوچک و بزرگ در محکومیت اغتشاشات اخیر به راهپیمایی پرداخته‌اند.

شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در کنار پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها جانم فدای رهبر، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و ... نوشته‌شده بود، جلوه‌ای زیبا به این حضور پرشور مردم شهرستان شهیدپرور مهدی‌شهر بخشیده بود.

روز گذشته همچنین شاهرودی‌ها نیز در حضوری پرشور صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند و قرار است فردا راهپیمایی عظیم مردم شهیدپرور و ولایتمدار سمنان در محکومیت اغتشاشات اخیر و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش‌گران در بسیاری از شهرهای ایران اسلامی تاکنون برگزارشده است.

کد خبر 4778092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha