۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

ایمن‌سازی در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد

ایمن‌سازی در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،با بیان اینکه نگاه ایمن‌سازی در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد،گفت: در جلسه آینده گزارشی از پدافند غیر عامل در شهرستان‌ها ارائه شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد شورای پدافند غیر عامل در محل استانداری زنجان،گفت: توجه به حوزه پدافند غیر عامل توجه به ایمن سازی فضای محیطی برای مردم  است. 

وی  اظهار کرد:  توجه به پدافند غیر عامل در استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه وقتی از شهر صحبت می‌شود، شامل اجزایی متشکل از کالبدها و بخش‌ها است، گفت: نمی‌توان اطلاعات شهرها را در فضای اینترنتی به دست آورد. 

مرادی نافچی با بیان اینکه فضای بازار زنجان به عنوان یکی از مراکز اصلی و حیاتی شهر دارای ۹۲ خروجی است، گفت: بازار زنجان جزو چهار بازار بزرگ شهری کشور است و آسیب به بازار موجب وارد شدن خسارت به میراث فرهنگی و مرکز اصلی اقتصادی شهر می‌شود.

وی افزود: باید برنامه‌ها در طرح جامع دیده شود و  هر کار گروه بخش‌های مرتبط با خود را انجام دهد تا زوایای پنهان پدافند غیر عامل در این طرح در نظر گرفته شود و همچنین بازدید میدانی توسط کارشناسان انجام شده و تهدیدها و آسیب ها در طرح جامع ارائه شود. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: فرمانداران باید جلسات شورای پدافند غیر عامل را هم در شهرستان ها برگزار کنند و نسبت به آن حساسیت به خرج بدهند.

مرادی نافچی با بیان اینکه نگاه ایمن‌سازی در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد، افزود: در جلسه آینده گزارشی از پدافند غیر عامل در شهرستان‌ها ارائه شود. 

وی یاد آورشد: ماموریت ما این است که آسیب‌ها کم شود و دستگاه‌های اجرایی وظیفه خود را انجام نمی‌دهند واگر فعال نبودند با آنها برخورد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: بازدید میدانی از مراکز حساس توسط کارشناسان انجام شود و رویکردها و برنامه‌ها نیز دیده شود.

کد خبر 4794054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha