۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۸

با کوشش غلامرضا امامی؛

مجموعه‌ای از آثار جانی رداری به ایران رسید

مجموعه‌ای از آثار جانی رداری به ایران رسید

مجموعه‌ای از آثار جانی رداری نویسنده ایتالیایی با سرپرستی غلامرضا امامی از سوی نشر هوپا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه چهارعنوان کتاب از جانی رُداری نویسنده شهیر ایتالیایی و خالق آثاری ماندگار برای مخاطبان کودک و نوجوان با سرپرستی غلامرضا امامی توسط نشر هوپا منتشر شد.

این چهار عنوان کتاب با عناوین «یکی بود که خودش نبود» با ترجمه غلامرضا امامی، «فروشگاه ساحره» با ترجمه محبوبه خدایی و هما میرزایی، «روزی که در میلان از آسمان کلاه می‌بارید» با ترجمه چنگیز داورپناه و «یاس در دیار دروغگویان» با ترجمه محبوبه خدایی منتشر شده است و همگی از زبان ایتالیایی به فارسی بازگردانده شده‌اند.

این کتاب‌ها همچنین با تصویرگری جمعی از محبوب‌ترین تصویرگران جهان شامل خاویر سابالا از کشور فرانسه، نیکولتا کستا از کشور ونیز، آنا لائرا کانتونه از کشور ایتالیا و والریا پترون از کشور ایتالیا همراه شده است.

روداری که برنده جایزه ادبی اندرسن نیز به شمار می‌رود که مشهور ترین جایزه ادبی برای نویسندگان کودک و نوجوان به شمار می‌رود در آثار خود سعی کرده بازگوکننده واقعیت‌های کوچک و بزرگ روزانه باشد و این اتفاق را بستری فانتری ارائه می‌کند.

نشر هوپا این چهار عنوان کتاب را با خرید امتیاز کپی‌رایت آنها در داخل ایران منتشر کرده است.

این کتاب‌ها از منظر زبان روایت آثاری بسیار خلاقه هستند تا جایی که نویسنده اذعان داشته مخاطب اگر این داستان و پایان آن را نپسندید می‌تواند خودش پایان مطلوبش را خلق کند.

این ناشر همزمان با انتشار این آثار عده داده است که عناوین تازه دیگری نیز از این مجموعه در دست انتشار قرار گرفته است.

کد خبر 4805200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha