۹ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۴۴

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج):

دشمنان از قدرت بی‌بدیل ایران در منطقه در هراس هستند

دشمنان از قدرت بی‌بدیل ایران در منطقه در هراس هستند

بویین میاندشت- نماینده ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان (عج) گفت: دشمنان و فتنه گران رسیدن به قدرت عالی منطقه‌ای جمهوری اسلامی را برنمی‌تابند و هر روز توطئه‌ای را بر علیه کشورمان طراحی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام رحمت الله صادقی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ۹ دی در مصلای شهرستان بویین میاندشت اظهار داشت: طی این چهل و یکسال پیروزی انقلاب هر سال بر پیشرفت و ترقی و تعالی ایران اسلامی افزوده شده ولیکن روز به روز بر افول و نزول و ذلت و خواری دشمنان نظام مقدس افزوده شده است.

وی گفت: دشمنان و فتنه گران رسیدن به قدرت عالی منطقه‌ای جمهوری اسلامی را برنمی‌تابند و هر روز توطئه‌ای را طراحی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: دشمنان در ابتدای انقلاب فکر می‌کردند چند روز پس از پیروزی، انقلاب توسط خود روحانیون سقوط می‌کند اما وقتی دیدند انقلاب به مانند انقلاب پیامبر (ص) حکومت تشکیل داد و در حال قدرت گرفتن است به ترور شخصیت‌های مختلف نظام از جمله شهید آیت الله بهشتی، مطهری و مفتح و نمایندگان انقلابی مجلس و فرماندهان ارتش و حتی افراد عادی انقلابی اقدام کردند.

ترورهای کور گروهک فرقان و منافقین از خاطره مردم ایران محو نخواهد شد

وی گفت: ترورهای ننگین گروهک فرقان و منافقین امروز در تاریخ عالم ثبت شده است و هیچگاه از خاطره مردم ترور ۱۷ هزار مسلمان بی‌گناه محو نخواهد شد، در دهه نخست انقلاب فتنه قائله خلق عرب و کردستان توسط مردم شناسایی و خنثی شد.

حجت الاسلام صادقی افزود: سال ۵۹ جنگ توسط رژیم عراق با حمایت دولت‌های عربی و غربی بر ملت ایران تحمیل شد اما مردم و جوانان در برابر رژیم بعث عراق و سایر دنیا طلبان ایستادند و جنگ تحمیلی هشت ساله را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی گفت: تمام دنیا به نوعی عراق را کمک می‌کردند تا انقلاب نوپای ایران اسلامی را ساقط کنند اما ملت ایران که با امام همراه بودند در مقابل تمام دنیا ایستادند و از طرفی شر آمریکا و استکبار به کشورهای عرب منطقه برگشت و هنوزم درگیر آشوب هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پس از جنگ تحمیلی کشور به کمک جوانان در عرصه سازندگی و اقتصادی به پیشرفت‌های روزافزونی دست یافت و انقلاب ایران به عنوان الگو و اُسوه به سایر کشورها صادر شد.

دشمنان استقامت ایران در منطقه را برنمی‌تابند

وی افزود: دشمنان وقتی دیدند ایران اسلامی در منطقه قد علم کرده و الگویی برای سایر کشورها شده است تصمیم گرفتند انقلابی از دوران انقلابیون به وجود آورند و گروه‌هایی برای فتنه انگیزی را در داخل کشور تشکیل دادند که تا حدودی موفق نیز شدند.

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: دشمنان از طریق هجمه شبیه خون فرهنگی وارد جنگ فرهنگی شدند تا از درون جوانان را از بین ببرند اما برخی مسئولان فرهنگی کشور به فکر نبودند و آتش این فتنه روز به روز گسترده‌تر شد تا سرانجام سال ۷۸ فتنه کوی دانشگاه رخ داد اما مردم با تبعیت از رهبری به میدان آمدند و فتنه را خنثی کردند.

وی گفت: سال ۸۸ نیز هشت ماه با رمز تقلب در انتخابات با همکاری عناصر داخلی کشور را دچار آشوب کردند تا سرانجام با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم این فتنه در ۹ دی ماه سال ۸۸ خاتمه پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: امسال نیز با سو استفاده از اعتراض مردم نسبت به بحث گرانی بنزین و با استفاده از اراذل و اوباش‌ها با اغتشاشگری و کشتار وحشیانه مردم و همچنین آتش زدن و خراب کردن پمپ بنزین‌ها، پل‌ها و تأسیسات زیرساختی ۵۷ شهر کشور اقدام کردند تا انقلاب را ساقط کنند.

رهبری با حمایت از سران سه قوه توطئه دشمنان را خنثی کرد

وی گفت: مقام معظم رهبری وقتی سوءاستفاده دشمنان را در بحث گرانی بنزین دید از تصمیم سران سه قوه حمایت و مردم را به آرامش دعوت کرد و مردم نیز صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این فتنه در مدت ۲۴ ساعت خنثی شد، این همان تصمیم امیرالمومنین (ع) در حمایت از خلیفه برای جلوگیری از باب شدن خلیفه کشی بود.

حجت الاسلام صادقی گفت: دشمنان قصد داشتند با بی دولت کردن جمهوری اسلامی روز به روز دامن آشوب و فتنه کشور را فرا گیرد تا نظام نابود شود، اما رهبری از دولت حمایت و مانع استعفای رئیس جمهور شدند و از دولت خواست که ثبات اقتصادی را در کشور حاکم کند.

وی با بیان اینکه ملت با بصیرت ایران ولایتمداری و بصیرت خود را در ۹ دی سال ۸۸ ثابت کردند، گفت: مسؤولی که به توصیه امام و پیشوای خود در عرصه خدمت رسانی به مردم وارد عمل نمی‌شود ولایتمدار نیست و خائن به کشور است.

نمایندگان مجلس مدرس گونه عمل کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مجلس دهم در تراز انقلاب نبود اگر در تراز انقلاب بود دچار وضعیت اقتصادی کنونی نبودیم، گفت: اسفندماه امسال مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود نمایندگانی برای مجلس یازدهم انتخاب کنند که در چهار سال مسؤولیت نمایندگی مجلس از هر فرصتی برای رفاه مردم استفاده کند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید به نفع مردم قانون وضع کنند نه به نفع خانواده و طرفداران خود قانون وضع کنند، نمایندگان مجلس باید مدرس گونه عمل کنند و ساده زیست و ولایتمدار و انقلابی باشند، اگر چنین نمایندگان مجلسی را انتخاب کنیم دولت را به صلاح کشور دعوت می‌کند، مجلس در تراز انقلاب باید تشکیل شود تا فتنه‌های دیگری کشور را تهدید نکند.

کد خبر 4811612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha