۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰

معاون کمیته امداد استان همدان عنوان کرد:

برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای بیش از ۱۲ هزار مددجوی همدانی

برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای بیش از ۱۲ هزار مددجوی همدانی

همدان - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: طی ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر از مددجویان کمیته امداد همدان از برنامه‌های آموزش خانواده این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهدی جعفری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر گفت: ۶۹۲ میلیون تومان از اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و صدقات در این زمینه هزینه پرداخت‌شده است.

وی در ادامه گفت: اخلاق اسلامی، احکام، زندگی به سبک اهل‌بیت (ع)، آسیب‌های اجتماعی و پیام‌های اخلاقی، اجتماعی و قانونی آن، فرزند پروری، تغذیه و طب اسلامی، مشاوره حقوقی و مناسبت‌های ملی و مذهبی ازجمله مسائلی است که در برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان توسط اساتید حوزه و دانشگاه ارائه می‌شود.

جعفری همچنین در ادامه بیان کرد: این دوره‌ها برای زنان سرپرست خانوار و مطلقه، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، مستعدان اشتغال و خودکفایی، همسران جوان و سالمندان برگزار می‌شود.

وی گفت: مددکار باید نسبت به شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند آموزش به تفکیک نیازهای دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی اقدام و مخاطبین را بر اساس سن، تحصیلات، حرفه و نیاز به کارشناس فرهنگی اداره معرفی و در دوره‌های ذکر شده شرکت کند.
 

کد خبر 4835517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha