سخنگوی جنبش انصارالله یمن:

اجازه نمی‌دهیم متجاوزان به جنایات خود در یمن ادامه دهند

اجازه نمی‌دهیم متجاوزان به جنایات خود در یمن ادامه دهند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که ساقط کردن جنگنده وابسته به ائتلاف سعودی در حریم هوایی استان الجوف ضربه مهلکی علیه این ائتلاف به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که ساقط کردن جنگنده وابسته به ائتلاف سعودی در حریم هوایی استان الجوف ضربه مهلکی علیه این ائتلاف به شمار می رود.

وی با انتشار یک پست توئیتری تاکید کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ کشتار اخیر در استان الجوف را خواهند داد.

عبدالسلام در توئیت خود افزود: سرنگونی جنگنده تورنادو گامی است که نشان از افزایش قابل ملاحظه توانمندی واحد پدافندی یمن دارد.

وی با اشاره به کشتار اخیری که متجاوزان در استان الجوف به راه انداختند گفت: دشمن با چنین کشتارهای وحشیانه‌ای علیه غیرنظامیان نخواهد توانست بر شکست‌های پیاپی خود سرپوش بگذارد و آن را جبران کند. ملت یمن به جنایتکاران اجازه نخواهند داد که به تجاوزگری خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز گذشته از سرنگونی یک فروند جنگنده ائتلاف سعودی در استان الجوف خبر داده بود.

سرتیپ «یحیی سریع» اظهار داشته بود که پدافند هوایی ارتش یمن یک فروند جنگنده از نوع «تورنادو» را حین انجام عملیات خصمانه با موشک پیشرفته زمین به هوا سرنگون کرده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام این خبر گفته بود: آسمان یمن محل تفریح نیست و دشمن باید در این خصوص هزار بار محاسبه انجام دهد.

کد خبر 4854021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha