۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۵۸

فرمانده سپاه اردبیل:

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است

اردبیل – فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتقال و تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس در بین جوانان در اولویت باید قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده عصر سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره استانی ره آوران سرزمین نور که در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت سپاه حضرت عباس اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: دوران طلایی و درخشان گذشته خود در دفاع مقدس را نباید از یاد ببریم و بایستی با مشارکت دستگاه‌های مرتبط مفاهیم ارزشمند این دوران در بین جوانان کشور تبیین شود.

وی بر لزوم توجه ویژه به برگزاری کیفی اردوهای راهیان نور نیز تأکید کرد و افزود: از مشارکت و توجه مناسب استانداری و آموزش و پرورش اردبیل که با وجود کمبود منابع مالی حمایت‌های خود را از برگزاری برنامه‌های راهیان نور تداوم می‌بخشند قدردانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: از عموم مسئولان کشوری و استانی تقاضامندیم تا با تداوم توجه مثبت خود به برگزاری اردوهای راهیان نور در این خصوص غفلت نکنند.

بابازاده با تأکید بر اینکه عزت و سربلندی کنونی خود را مرهون جان فشانی و ایثارگری رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی هستیم، داد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان زمینه ساز ایجاد امید و انگیزه در بین آنان خواهد شد.

کد خبر 4856415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha