۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران:

بارش‌های مستمر تهران را دچار آبگرفتگی نکرده است

بارش‌های مستمر تهران را دچار آبگرفتگی نکرده است

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری از آماده باش کامل مناطق بیست و دو گانه تهران و مدیران عملیاتی خبر داد و گفت: بارش ها در تهران آبگرفتگی ایجاد نکرده است.

اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از بعد از ظهر دیروز سامانه بارشی وارد تهران شده و بارش باران به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: همه مناطق بیست و دو گانه تهران و مدیران عملیاتی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تمام تجهیزات موجود به کار گرفته خواهد شد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مشکلی در خصوص آبگرفتگی معابر رخ نداده است،، ادامه داد: از ماه‌های قبل ۵۳۰ کیلومتر کانال در سطح شهر تهران احداث شده و مستمرا همه این کانال‌ها لایروبی می‌شوند. به همین دلیل خوشبختانه با وجود حجم بارش ۲۵ تا ۴۵ میلیمتری باران طی ساعات گذشته دچار مشکل نشده ایم.

عطایی افزود: اوج این بارش‌ها طبق اطلاعیه هواشناسی بعدازظهر امروز رخ خواهد داد و ما در آمادگی کامل در این زمینه به سر می بریم و همه کانال‌ها به صورت مستمر کنترل می‌شوند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با توجه به استمرار بارش‌ها همه مدیران مناطق و مدیران ستادی در آماده باش کامل خواهند بود.

کد خبر 4862591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha