۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۰

معاون آموزش و پرورش اردبیل مطرح کرد؛

نقش مهم انجمن اولیا ومربیان درارائه آموزش‌های بهداشتی دانش آموزان

نقش مهم انجمن اولیا ومربیان درارائه آموزش‌های بهداشتی دانش آموزان

اردبیل - معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به منظور مقابله با کرونا ویروس، از ظرفیت مهم انجمن اولیا و مربیان اردبیل در آگاه سازی بهداشتی دانش آموزان استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور صاحب بعد از ظهر دوشنبه در کارگروه پیشگیری از ویروس کرونا در مدارس استان اردبیل عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و سلامت، ظرفیت مهم و ارزشمند انجمن اولیا و مربیان استان اردبیل به منظور آگاهی بخشی دانش آموزان و اولیا برای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس استفاده خواهد شد.

به گفته وی برخورداری از ارتباط تنگاتنگ انجمن اولیا و مربیان با مدارس می‌تواند زمینه ساز انجام حرکت‌های بزرگ فرهنگی و آموزشی باشد و تحقق این مهم در اولویت قرار گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: ضد عفونی محیط‌های آموزشی، تربیتی و ورزشی مدارس استان انجام پذیرفته و در این خصوص جلسات توجیهی نیز با نیروهای خدماتی نواحی مختلف برگزار شده است.

صاحب از تخصیص اعتبار مورد نیاز حوزه سلامت آموزش و پرورش نیز خبر داد و یادآور شد: با هدف ارائه آموزش‌های پیشگیرانه لازم، پوسترهای آموزشی بهداشتی به نواحی مختلف و ادارات آموزش و پرورش استان ارسال شده است.

وی در خصوص تعطیلی مدارس استان نیز با توجه به شیوع کرونا ویروس گفت: مرجع تخصصی اعلام تعطیلی مدارس در این موضوع با تأیید هیئت وزیران به وزارت بهداشت و درمان محول شده است.

کد خبر 4868349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha