۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۴۵

زاهدی در نامه‌ای به روحانی:

دولت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش را همسان سازی کند

دولت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش را همسان سازی کند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار متناسب سازی حقوق کارکنان بازنشسته آموزش و پرورش با شاغلین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار متناسب سازی حقوق و مزایای کارکنان بازنشسته به ویژه فرهنگیان بازنشسته با شاغلین شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و دعای خیر

احتراما، ضمن تشکر از جنابعالی در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان و سایر کارکنان دولت که باعث افزایش انگیزه و روحیه کاری این عزیزان شده است اما واقعیت آن است که با توجه به درآمد پایین کارکنان بازنشسته دولت به ویژه فرهنگیان بازنشسته، خود این افزایش موجب فاصله درآمدی زیاد شده است.

لذا خواهشمند است دستور دهید به موازات این تصمیم خوب و شایسته دولت، نسبت به متناسب سازی حقوق و مزایای کارکنان بازنشسته به ویژه فرهنگیان بازنشسته با شاغلین، تصمیمات مقتضی و عاجل صورت پذیرد.

کد خبر 4880530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصر IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
      0 0
      تعداد زیادی از فرهنگیان در نیمه ی اول سال 98 باز نشسته شدند روانیست که رتبه تندی وافزایش 50 درصدی به انها که حق خودشان است تعلق نگیرد.
    • علی فرج نیا IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      0 0
      درود بر زاهدی
    • مهرداد IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      0 0
      این نامه هم جنبه ابلیغاتی دارد. مطمئن باشید هیچ اقدامی نمی کنند.
    • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
      0 0
      دولت تدبیر و امید بزرگترین ضربه را به معیشت بازنشستگان فرهنگی زده است و اگر فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش را با شاغلین همترازشان مقایسه کنید بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن ملاحظه می کنید که ج
    • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
      0 0
      دولت آلان چند سال هست فقط شاغلین آموزش و پرورش را می بیند و بازنشستگان همترازشان را که کمتر از نصف شاغلین همترازشان حقوق دریافت می کنند را اصلا نمی بیند و مجلس هم چنین وی ژگی دارد
    • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
      0 0
      کو گوش شنوا !!! چرا من که بازنشسته سال هشتاد و هفت آموزش و پرورش هستم باید کمتر از نصف شاغلین همترازم حقوق دریافت کنم ؟؟؟!!! چرا دولت و مجلس به این مهم وررود نمی کند؟؟؟!!!!
    • بدبخت بازنشیته IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      0 0
      اقای نوبخت ترابه جون عزیزانت مابازنشسته فرهنگیان راهم درنظربگیرید منتا ۶ ماه پیش تدریس میکردم بع ازدوماه ازبازنشستگی ما هم رتبه بندی رااجراکروین هم ۵۰ درصدی داخدا داخوش نمیاد اگه این دنیا نتونیم حقمان