۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۴۴

استاندار هرمزگان:

روز «سیزده بدر» محدودیت های بیشتری در هرمزگان اعمال خواهد شد

روز «سیزده بدر» محدودیت های بیشتری در هرمزگان اعمال خواهد شد

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: روز سیزده بدر محدودیت های بیشتری در هرمزگان اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر سه شنبه پس از حضور در جلسه ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جمع خبرنگاران گفت: اعمال محدودیت‌ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

همتی عنوان کرد: با رعایت اصول بهداشتی و همکاری مردم با ماندن در خانه و همچنین مجموعه اقدامات طرح فاصله گذاری اجتماعی، روند بیماری کرونا در استان هرمزگان مدیریت شده است.

وی ادامه داد: اعمال محدودیت‌ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

استاندار هرمزگان افزود: فعالیت مشاغل، صنوف و واحدهای تولیدی اقلام ضروری، استمرار خواهد داشت.

همتی تصریح کرد: در قالب این طرح تردد افراد غیر ساکن در داخل استان ممنوع است و اجازه هیچ‌گونه سفر جدیدی داده نخواهد شد.

وی گفت: در شهرستان‌هایی که مردم ناچارند از آن مسیر تردد کنند، ورود به شهرهای در مسیر صرفاً برای ساکنین مجاز خواهد بود و افراد غیر ساکن باید فقط از مسیرهای کنارگذر عبور کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود و برگزاری هرگونه مراسم که موجب تجمع افراد شود، اعم از رسمی و غیر رسمی ممنوع است.

همتی با تاکید بر اینکه اجازه هیچ‌گونه تجمع در بوستان‌ها و پارک‌ها در ۱۳ فروردین ماه داده نخواهد شد، اظهار داشت: برای روز ۱۳ فروردین نیز از مردم می‌خواهیم همچنان در خانه بمانند و در این روز از هرگونه تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها و سایر نقاط شهرها و روستاها جلوگیری و با کنترل و مراقبت شدید، محدودیت بیشتری در ترددها نیز اعمال می‌شود و در راستای اجرای این طرح استان هرمزگان آمادگی کامل دارد.

کد خبر 4889864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha