۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۴۲

با همکاری خیران و نیکوکاران؛

بسته‌های معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال در بوشهر جمع‌آوری شد

بسته‌های معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال در بوشهر جمع‌آوری شد

بوشهر- مدیر حوزه علمیه بوشهر از جمع‌آوری هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال در چغادک بوشهر با همکاری خیران و نیکوکاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام رضا خدری بعدازظهر شنبه در حاشیه برگزاری مرحله نخست رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه اظهار داشت: اینکه این رزمایش همگام با سراسر کشور در لبیک به توصیه مقام معظم رهبری برای رسیدگی به نیازمندان برگزار شد.

امام جمعه چغادک بیان کرد: در این رزمایش که به صورت قرارگاهی مدیریت شد به لطف الهی نهادهای مختلف با همکاری و همدلی مردم نیکوکار چغادک توانستند در مرحله نخست هزار بسته معیشتی و مواد غذایی معادل ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری کنند.

وی بابیان اینکه این کمک‌ها بین نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط کنونی توزیع خواهد شد افزود: در این رزمایش معنوی نهادهای مختلف اعم از حوزه بسیج، کمیته امداد، هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و نهاد امامت جمعه مشارکت داشتند.

خدری ضمن قدردانی از مردم شرافتمند و نیکوکار و نهادهای مرتبط که این رزمایش معنوی و مؤمنانه را رقم زدند، گفت: درخواست می‌شود که ان‌شاءالله برای اجرای مرحله دوم رزمایش هم این همدلی و همیاری به نحو احسن صورت گیرد تا به نیازمندان بیشتری که در شرایط کنونی و در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند کمک‌رسانی کنیم.

کد خبر 4915189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha