۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج اعلام کرد؛

تئاتر خیابانی هنرمندان کرجی برای مقابله با کرونا

تئاتر خیابانی هنرمندان کرجی برای مقابله با کرونا

کرج - معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از تئاتر خیابانی هنرمندان کرجی برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی اظهار کرد: آنچه در بین عموم مردم مشهود است، نشان‌دهنده این نکته است که جامعه به لحاظ روحی با توجه به در خانه ماندن و تجربه قرنطینه از یک‌سو و از سوی دیگر اخبار تلخ ناشی از حوادث ویروس کرونا از لحاظ روحی و روانی، با امواج منفی روبرو بوده است.

وی از تئاتر به عنوان هنری که می‌تواند روحیه و نشاط اجتماعی را بالا ببرد، یاد کرد و گفت: تئاتر هنری زنده است که در ارتباطی مستقیم و رودررو با مخاطب قرار دارد، از ظرفیت تئاتر خیابانی نباید غافل شویم.

معاون فرهنگی شهرداری کرج در بخش دیگری به رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مبنی بر تقویت آموزش‌های شهروندی اشاره کرد و گفت: نمایش خیابانی پیشگیری از بیماری کرونا در شهر کرج برگزار شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه در این نمایش خیابانی راه‌های پیشگیری از ابتلاء به این بیماری، جلوگیری از رها کردن ماسک و دستکش در محیط و غیره به شهروندان آموزش داده شد، گفت: همچنین به رانندگان تاکسی و اتوبوس نیز ماسک اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایش بر سر چهارراه‌های اصلی شهر و در زمان توقف خودروها پشت چراغ قرمز اجرا شده است، گفت: آموزش‌های شهروندی در قالب اجرای تئاتر به شهروندان عزیز کرجی ارائه خواهد شد.

کد خبر 4931198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha