جمعیت الوفاق بحرین به مناسبت روز قدس دربیانیه ای تاکید کرد:

"نه به هرگونه عقب نشینی از عربیت و اسلامیت قدس شریف"

"نه به هرگونه عقب نشینی از عربیت و اسلامیت قدس شریف"

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه‌ای به مناسبت روزجهانی قدس تاکید کرد: مساله فلسطین، مساله مرکزی و اول امت عربی و اسلامی بوده و باقی خواهد ماند و هیچ عقب نشینی درکارنیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش الوفاق در این بیانیه افزود: امت اسلامی در همه دنیا به هر ذره از خاک فلسطین متعهد خواهد ماند و برای دفاع از مسجد الاقصی تا بازپس گیری آن مقاومت خواهد نمود.

در این بیانیه اشاره شده است: ملت‌های عرب و مسلمان مانند سدی نفوذناپذیر در مقابل سازش و عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خواهند ایستاد. ملت‌ها اجازه انجام هیچ‌گونه پروژه‌ای را که هدف آن منحرف ساختن شاخص حرکت (قطب نما) از مساله بزرگ امت یعنی فلسطین باشد، نخواهند داد و در مقابل ابقای وجود صهیونیسم -متبلور در رژیم غاصبی که بدترین اشکال تروریسم را در حق ملت‌های عربی و اسلامی ما در بیش از نیم قرن روا داشته است- دست بسته نخواهند نشست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما در جمعیت ملی اسلامی الوفاق تاکید می‌کنیم که هرچند هم که نظام‌ها و قدرت‌های سازشگر بسوی رژیم صهیونیستی هروله کنند و بشتابند؛ تعهد گزینه‌های ما نسبت به مساله فلسطین همچنان در حال افزایش و دوچندانی است.

همچنین ما از (مردم بحرین) درخواست می‌کنیم که نسبت به نقشه‌های دشمن که تنها به نفوذ جغرافیایی محدود نمی‌شوند بلکه سیطره اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و رسانه‌ای را هم در برمی گیرد شدیداً هشیار و بیدار باشند، این نقشه‌ها همان‌هایی توطئه‌هایی است که برخی قدرت‌ها، نهادها و نظام‌ها با نام "معامله قرن" با رژیم صهیونیستی به آنها عمل می‌کنند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است که معامله قرن شکست خواهد خورد چرا که ضد انسانیت، عقلانیت، کرامت عربی و تعهد به اسلام و مسیحیت است و همه ما همراه با تمامی مخالفان سازش در خندقی واحد تا زوال اشغالگری مبارزه خواهیم نمود.

کد خبر 4931767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha