۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱

استاندار فارس:

فرهنگ دفاع مقدس به نهاد خانواده منتقل شود

فرهنگ دفاع مقدس به نهاد خانواده منتقل شود

شیراز- استاندار فارس گفت: برنامه‌های ترویجی در حوزه دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشد که این برنامه به نهاد خانواده متصل گردد تا اثر گذاری بیشتر در جامعه بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از مهمترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی از این رو برای گرامی داشته این واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بایستی تمامی دستگاه‌های دست اندرکار فعالیت قابل توجهی داشته باشند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس اضافه کرد: دفاع مقدس آنقدر در فرهنگ انقلاب اسلامی ایران مؤثر بوده است که به عنوان یکی از اندوخته‌های انقلاب اسلامی شناخت.

رحیمی یادآور شد: عکسی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در جهان شناخته می‌شود رشادت‌های شهیدان جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس بود که کشور به این سمت حرکت کرده است.

استاندار فارس در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص دفاع مقدس متذکر شد: دفاع مقدس در طول تاریخ ایران تنها جنگی بوده است که قسمتی از ایران به سایر کشورها واگذار نشده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار ما قوی هستیم یادآور شد: کشوری که می‌خواهد دوی باشد بایستی دارای شاخصه‌های ویژه‌ای باشد که از جمله این شاخص‌ها می‌توان به جمعیت کشور و همراهی مردم با سیاست‌های آن کشور می‌توان اشاره کرد البته نیروهای نظامی به روز و تجهیزات به روز نیز از جمله شاخص‌های این بخش است.

او ادامه داد: موقعیت سوق الجیشی ایران ایدئولوژی و دارای هدف بودن و از همه مهمتر دارابودن رهبری مقتدر برای هدایت ایران برای نیل به اهداف از جمله ویژگی‌های کشورهای قدرتمند است که تمامی این شاخص‌ها در ایران وجود دارد البته توجه به اقتصاد در تمامی معیارهای اقتصادی نیز از جمله ویژگی‌های کشورهای قدرتمند است.

استاندار فارس تصریح کرد: رسیدن به چهلمین سالگرد دفاع مقدس وظایف افراد را سنگین‌تر از گذشته کرده است و بایستی با توجه به توسعه فرهنگی انقلاب نسبت به نشر این فرهنگ به نسل‌های آینده نیز اقدام شود.

رحیمی ادامه داد: یکی از اهدافی که بایستی در آینده مورد توجه سیاستگذاران نشر حوزه دفاع مقدس باشد انتقال فرهنگ انقلاب و رشادت‌های دفاع مقدس به نسل آینده باشد.

کد خبر 4942823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha