۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰

آصفری در تذکر شفاهی:

مجلس فقط یک رئیس دارد/ مسئولان به دنبال حل مشکلات اقتصادی باشند

مجلس فقط یک رئیس دارد/ مسئولان به دنبال حل مشکلات اقتصادی باشند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور وزرا و مسئولان در مجلس باید گره‌ای از مشکلات مردم باز کند؛ نباید فقط حرف بزنند، بروند و کاری نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: کسانی که در جایگاه هیئت رئیسه مجلس و در بالا نشسته‌اند، بدانند که مجلس فقط یک رئیس دارد و آنان نمی‌توانند تعیین کنند که کدام یک از نمایندگان صحبت کنند و تذکر دهند و کدام یک از آنان صحبت نکنند.

وی افزود: شاهد بودیم برخی از نمایندگانی که در جلسه قبلی مجلس صحبت کرده بودند، امروز هم صحبت کردند که باید سازوکاری اندیشیده شود تا کسانی که در جلسه قبل صحبت کرده‌اند، در جلسات بعدی اظهارات خود را در صحن علنی مطرح نکنند که نقطه نظرات دیگر نمایندگان هم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از نمایندگان مطالب مهمی را درباره اقتصاد پساکرونا و گرانی‌ها آماده کرده و به دنبال آن بودند که این مطالب را به سمع و نظر مسئولان برسانند اما فرصت به آنان داده نشد که صحبت کنند.

آصفری بیان کرد: وزرا و مسئولانی که در مجلس حاضر می‌شوند باید بدانند که نباید فقط مثل گذشته حرف بزنند و بروند و هیچ گره‌ای از مشکلات مردم باز نشود بلکه حضور آنان در صحن علنی مجلس باید گره‌ای از مشکلات مردم بگشاید.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: درباره قرعه‌کشی باید بگویم که پیشنهاد شما برخلاف آئین‌نامه داخلی مجلس است و ما نمی‌توانیم بگوییم کسی که در جلسه قبلی صحبت کرده، الان در قرعه‌کشی قرار نگیرد و ما باید آئین‌نامه را رعایت کنیم و درباره تذکر بعدی شما هم باید بگویم که توجه ما به مسائل معیشتی و حل مشکلات مردم در این زمینه است.

کد خبر 4943188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha