۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱

معاون‌سیاسی فرماندار دامغان خبر داد:

برگزاری۴۴ کارگاه آموزشی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دامغان

برگزاری۴۴ کارگاه آموزشی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دامغان

دامغان- معاون سیاسی فرماندار دامغان با اشاره به برگزاری ۴۴ کارگاه آموزشی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: هدفگذاری مبارزه با قاچاق گندم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نوچه ناسار صبح پنج شنبه در دومین نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان دامغان طی سال جاری به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه این کمیسیون طی سال گذشته ۱۰ جلسه اصلی و هفت جلسه فرعی برگزار کرده است، بیان داشت: برگزاری ۴۴ کارگاه آموزشی ویژه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان یکی از برنامه‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق بوده است همچنین باید گفت بیشترین هدف گذاری کمیسیون جلوگیری از قاچاق گندم و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اختلاف قیمت گندم در داخل با آن سوی مرزها و منفعت وسوسه کننده دلالان، احتمال قاچاق گندم دور از انتظار نیست و با این اوصاف تعیین قیمت خرید دولت و تفاوت زیاد آن با قیمت دولتی پای دلالان را به زمین‌های کشاورزی باز کرده است.

معاون سیاسی فرماندار دامغان یادآور شد: هرچند سیاست‌های ابلاغی حاکی از کاهش سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هکتار از اراضی زراعی و تبدیل آن به باغ را دارد، اما برای تولید گندم به عنوان قوت اصلی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.

نوچه ناسار با اشاره به اهتمام بخشداران، اداره منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در بحث مبارزه با قاچاق زغال و چوب تاغ گفت: از بخشداران امیرآباد و مرکزی می‌خواهیم با نصب دوربین در مبادی روستاها و نقاط بحرانی، اطلاعات مورد نظر را از کانال دهیاری‌های تحت پوشش و در این دو بخش به مراجع قضائی و انتظامی منتقل کنند.

کد خبر 4952076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha