۹ تیر ۱۳۹۹، ۹:۵۲

مجتبی جوهری:

حرکت خوبی برای علمی شدن ورزش‌های زورخانه‌ای آغاز شده است

حرکت خوبی برای علمی شدن ورزش‌های زورخانه‌ای آغاز شده است

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: روند علمی شدن این رشته، با قدرت و سرعت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت وزارت ورزش، مجتبی جوهری برگزاری نشست تخصصی کمیته های داوران و مربیان و شورای راهبردی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: حرکت علمی شدن این رشته با قدرت و سرعت ادامه دارد.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نشست تخصصی کمیته های داوران، مربیان و شورای جوانان فدراسیون را بسیار مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: این نشست تخصصی در پایان هر سال برگزار می شد، اما بدلیل شیوع ویروس کرونا این بار به تعویق افتاد و در خردادماه این نشست تخصصی را برگزار کردیم بطوریکه نمایندگان داوران و مربیان و شورای جوانان استان ها حضور یافتند و بحث و بررسی نهایی پیرامون به روز رسانی آیین نامه های داوری و مربیگری و برگزاری رویدادهای مختلف این رشته صورت گرفت.

مجتبی جوهری ادامه داد: این نشست بزرگترین نشست تخصصی فدراسیون محسوب می شود و هدف از آن این است که مسیر علمی شدن ورزش زورخانه ای را با سرعت ادامه دهیم. خوشبختانه با حضور نخبگان در این نشست های تخصصی برآیند خوبی را بدست آورده ایم و حرکت رو به جلو برای پیشرفت قابل توجه این رشته با قدرت و سرعت ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی عملکرد شورای جوانان این فدراسیون را نیز مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با مشارکت شورای جوانان حرکت خوبی را برای ایجاد زیرساخت های لازم در راستای برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی بصورت آنلاین اغاز کرده ایم. قطعاً با نتایج خوبی همراه خواهد بود هر چند که در دوران شیوع کرونا رویدادهای این رشته به صورت آنلاین با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شد و در رده سنی جوانان ۷۰ نفر از یازده استان کشور شرکت کردند.

مجتبی جوهری در پایان گفت: در این نشست انتخابات رئیس کمیته های داوران و مربیان و همچنین دبیر شورای جوانان فدراسیون برگزار شد تا نفرات منتخب استان ها بتوانند در راس این کمیته ها شرایط خوبی را برای برگزاری رویدادهای مختلف مهیا کنند.

کد خبر 4961023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha