۷ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۰۲

فرماندار زنجان:

هسته همیار سلامتی درزنجان به ۱۰۰۰ مورد می رسد

هسته همیار سلامتی درزنجان به ۱۰۰۰ مورد می رسد

زنجان-فرماندار زنجان، از تشکیل۷۵۰ هسته و همیار سلامت در زنجان خبر داد و گفت: این هسته‌های سلامت در راستای پیشگیری از بیماری شوم کرونا فعالیت خوبی دارند.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رفتار شهروندان زنجانی در مقابله با ویروس کرونا بسیار مهم و اثر گذار است، گفت: اقبال زنجانی‌ها نسبت به زدن ماسک بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه فرمانداری زنجان در سه حوزه مقابله، پیشگیری و نظارت فعالیت می‌کند، اظهار کرد:  با اقدامات خوبی که توسط فرمانداری انجام شده زدن ماسک در زنجان به ۹۰ درصد رسیده است و باید این مهم به ۱۰۰ درصد برسد.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه ۷۵۰ هسته همیار سلامتی در زنجان تشکیل شده است، گفت: این همیاران سلامت در بحث پیشگیری از بیماری شم کرونا فعالیت خوبی را در سطح مناطق شهری و روستایی انجام می‌دهند و تعداد این هسته‌ها به هزار مورد خواهد رسید.

عسگری تاکید کرد: فرمانداری زنجان درصدد این است که با بازگشایی مراکز آموزشی هسته سلامت مدارس، دانشگاه‌ها را هم تشکیل دهد چرا که در کاهش بیماری کرونا می‌تواند مفید باشند.

وی با بیان اینکه بازرسی از تمام هتل‌ها و واحدهای صنفی در شهر زنجان به جد مورد توجه قرار گرفته است، ابراز داشت: زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد و همچنان قرمز است بنابراین می‌طلبد همه شهروندان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار زنجان، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط پاساژها و مجتمع‌های تجاری در چند روز گذشته بهتر شده است.

عسگری یاد آورشد: اگر پاساژها و مجتمع‌های تجاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت یک هفته مجتمع تجاری تعطیل می‌شوند و تاکنون مشکل خاصی ذخ نداده است.

کد خبر 4985703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha