۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹

رمضانی:

دانش آموزان باید بتوانند دین را با تمام وجود در زندگی جاری کنند

دانش آموزان باید بتوانند دین را با تمام وجود در زندگی جاری کنند

مدیرکل فرهنگی،هنری اردوها و فضاهای پرورشی از روند برگزاری غیرحضوری و آنلاین سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز دانش آموزان که در مشهد مقدس در حال برگزاری است به صورت مجازی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانی، در بازدید مجازی از روند برگزاری مرحله نهایی کشوری بخش پژوهشی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان که در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) به صورت غیر حضوری و برخط (آنلاین) در حال برگزاری است گفت: اولین مسابقه که در شبکه شاد صورت گرفت مسابقات قرآن، عترت و نماز است که اهمیت کار را دوچندان می کند.

او افزود: زحمت برگزاری مسابقات در فضای مجازی بسیار سنگین تر از فضای معمولی و شرایط عادی است.

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت: آنچه ما در حوزه دانش آموزی نیاز داریم توجه به دین و تربیت دانش آموزان است تا بتوانند دین را با تمام وجود در زندگی خود جاری کنند و همین امر بار مسئولیت همکاران ما در اداره کل قرآن، عترت و نماز را سنگین تر می کند.

او تصریح کرد: جا دارد از خانواده هایی که فرزندان خود را تشویق می کنند تا مهارتی کسب کنند که در زندگی آنان مفید باشد تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم در دوران پسا کرونا مسابقات را به صورت حضوری برگزار کنیم چون از نگاه ما مسابقات و جشنواره ها باید حضوری باشد تا فعالیت تربیتی صورت گیرد.
 

کد خبر 4990984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha