۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

برخورد کامیون و تریلی در میامی یک کشته برجای گذاشت

برخورد کامیون و تریلی در میامی یک کشته برجای گذاشت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف کامیون با تریلی در محدوده میاندشت محور میامی - سبزوار به جان باختن یک نفر منجر شد همچنین تنها مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شد.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وقوع یک فقره تصادف شدید در شهرستان میامی همزمان با صبح امروز، پنج شنبه، توضیح داد: این حادثه ساعت شش و نیم صبح در کیلومتر ۸۶ جاده میامی- سبزوار رخ داد که در آن یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون بنز با هم تصادف کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران پایگاه میاندشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: افراد حادثه دیده در این تصادف شدید چهار نفر بودند که یک نفر از آن‌ها جان خود را از دست داد و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شدت حادثه به گونه‌ای بود که مأموران هلال احمر مجبور به رهاسازی فرد فوتی شدند، تاکید کرد: پلیس بر روی علت حادثه تحقیق و نتیجه نهایی را اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محور میامی- سبزوار از دیرباز شاهد بروز تصادفات شدید بود که این محور با دو طرفه شدن و عملیات راهسازی تا حد زیادی ایمن شد اما همچنان قربانی می‌گیرد.

کد خبر 4992511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha