۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰

میرلوحی عنوان کرد

ضرورت پیشگیری از بروز مشکلات شهری در منطقه ۵

ضرورت پیشگیری از بروز مشکلات شهری در منطقه ۵

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه ۵ می تواند هوای پاک را وارد منطقه کند اما اگر غفلت کنیم به زودی شاهد بروز مشکلات موجود در دیگر مناطق در این منطقه نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود میرلوحی صبح امروز در دویست و سی امین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۵، گفت: منطقه ۵ دارای ۲۹ محله است و از لحاظ گروه‌های حاضر در شورایاری‌ها افراد فعال و مؤثری را دارد.

وی افزود: این کارگروه‌ها زیرساخت خوبی دارند و در پروژه‌های کوچک مقیاس یا در بحث نظارت‌ها کمک‌های خوبی می‌توانند انجام دهند. یک کار گروه نیز تحت عنوان نوآوری طراحی شده که در خصوص کرونا می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: این رویکرد را می‌توان داشت که منطقه ۵ به دلیل نزدیکی به منطقه ۲۲ می‌تواند هوای پاک را وارد شهر کند اما اگر غفلت کنیم به زودی شاهد بروز مشکلات موجود در دیگر مناطق در این منطقه نیز خواهیم بود. این منطقه گام کوتاهی برای تبدیل شدن به یک منطقه مؤثر در تهران را در پیش دارد اما در صورت غفلت از آن مشکلاتی همچون مشکلات منطقه فرحزاد در آن رخ خواهد داد.

میرلوحی با اشاره بر ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۵ تهران عنوان کرد: چرا باید در این منطقه ساختمان نا ایمن وجود داشته باشد چراکه این منطقه و منطقه ۲۲ اغلب در شرایطی ساخته شده که بخش نامه ۲۸۰۰ در کشور جاری بوده است. لذا از دوستان می‌خواهم که به این امر و جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های بیشتر به منطقه ۵ توجه کنند.

کد خبر 4995726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha