۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

استادیوم ۶۰۰۰ نفری شهر همدان حوزه برگزاری کنکور سراسری خواهد بود

استادیوم ۶۰۰۰ نفری شهر همدان حوزه برگزاری کنکور سراسری خواهد بود

همدان-مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و لزوم برگزاری آزمون سراسری در فضای روباز استادیوم ۶۰۰۰ نفری همدان برای برگزاری کنکور در اختیار وزارت علوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جهان شیر ظهر سه‌شنبه در نشست هفتگی با ورزشی نویسان استان همدان بر ضرورت همکاری ادارات ورزش و جوانان به منظور در اختیار قرار دادن فضاهای روباز و سالن‌های بزرگ ورزشی استان برای برگزاری مراسم مذهبی تاکید کرد.

وی بابیان اینکه ترویج شور و شعور حسینی وظیفه‌ای همگانی است، گفت: اماکن ورزشی استان همدان با تأیید ستاد مقابله با کرونا و همچنین تبلیغات اسلامی به هیئت‌های مذهبی که درخواست داده باشند تحویل می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری آئین استقبال از ماه محرم توسط هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان همدان گفت: این برنامه که همه‌ساله به‌صورت مفصل و با جمعیت بسیار شیفتگان و ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) و امام حسین (ع) برگزار می‌شد امسال با توجه به شرایط موجود در استادیوم ورزشی قدس برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استادیوم ۶ هزارنفری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهیای برگزاری و حضور داوطلبان کنکور سراسری است، گفت: امیدواریم نقش مؤثری در کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان داشته باشیم.

جهانشیر در ادامه با اشاره به فعالیت‌های ورزشی هیئت فوتبال، گفت: در خصوص هیئت فوتبال با توجه به ابلاغ‌های صورت گرفته اولویت ورزش استان همدان فعالیت تیم‌هایی است که در لیگ برتر حضور دارند تا بتوانند برای استان افتخارآفرین باشند.

وی افزود: در خصوص فعالیت مدارس فوتبال نیز ستاد کرونا دستورالعمل‌هایی برای بازگشایی در مناطق سفید، زرد و قرمز اعلام کرده و ازآنجاکه استان همدان در وضعیتی قرار دارد که باید شیوه‌نامه‌های عمومی و اختصاصی مدارس فوتبال اجرا شود فعالیت مدارس منوط به اجرای این مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه ورزش یکی از آسیب‌پذیرترین حوزه‌ها در بحث شیوع کرونا بوده است، گفت: برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا در باشگاه‌های بخش خصوصی؛ تفاهم‌نامه همکاری امضا و تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند که در مرحله نخست ۵۰ تا ۶۰ باشگاه می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به فرصت‌های ایجادشده در سایه شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: خوشبختانه در استان همدان علاوه بر فعالیت هیئت‌های و سازمان‌های مردم‌نهاد در تهیه و تولید ماسک، ضدعفونی اماکن و معابر عمومی و غیره بالغ‌بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و به دست آسیب دیدگان رساندن که جای تقدیر دارد.

کد خبر 5002181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha