۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰

یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛

حذف آخرین بازمانده لیگ یک/آلومینیوم میل به طلا دارد

حذف آخرین بازمانده لیگ یک/آلومینیوم میل به طلا دارد

برنده دیدار تیم‌های فوتبال چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک در وقت های اضافی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۱۵ امروز پنجشنبه در یک جهارم نهایی جام حذفی کشور پیگیری شد.

این دیدار با تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه همراه بود تا دو تیم شانس خود را در وقت‌های اضافی دنبال کنند تا آلومینیوم در دقیقه ۱۲۰ گل پیروزی را به ثمر برساند.

رضا جبیره تک گل این دیدار را برای آلومینیوم به ثمر رساند.

ترکیب‌های اصلی برای افزایش شانس صعود

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تصمیم گرفت برای مصاف با تیم دسته اولی چادرملو از ترکیب اصلی خود استفاده کند تا نشان دهد تمام ذهن خود را معطوف به موفقیت در این جام کرده است.

از این رو ترکیب زیر را برای بازی با شاگردان سعید اخباری انتخاب کرد:

احمد گوهری، احسان قهاری، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، محمد امین کاظمیان (۶۲- مهدی لیموچی)، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی، شروین بزرگ (۹۶- رضا جبیره)

سعید اخباری نیز پس از اینکه تیمش با روندی متفاوت در هفته‌های اخیر لیگ یک، جایگاه خود در مسیر صعود به لیگ برتر را از دست داد و فعلاً رده سوم است تصمیم گرفت با ترکیب زیر تیمش را راهی این نبرد سخت کند:

امیرحسین آسیابان پور، اتابک زارعی (۹۰- هادی حبیبی نژاد)، محمد بختیاری، علی رستمی (۹۰- سیروس صادقیان)، امیرحسین خدامرادی، محمد ابراهیم رضا زاده (۹۰- رضا محمودآبادی)، مصطفی ناصری، رضا دهقان، مصطفی ناصری، سید محمدرضا حسینی، سید سجاد آقایی (۶۴- علی خدادادی)، محمد بلبلی (۶۴- محمدرضا مسلمی).

هیجان بالا برای تیم میزبان

چادرملو اردکان که میزبان این بازی بود با حضور پرشور طرفداران خود در ورزشگاه توانست بازی را خیلی با اقتدار شروع کرده تا اولین موقعیت خود را روی شوت سرکش زارعی در دقیقه ۱۱ ایحاد کنند اما عکس العمل احمد گوهری مانع از گلزنی این تیم شد.

هرچه از زمان بازی گذشت آلومینیوم سعی داشت توپ را در اختیار بگیرد. آنها نیز در دقیقه ۲۱ روی نفوذ لطفی می‌توانستند به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد تا تلاش هر دو تیم چیزی جز مساوی در وقت‌های قانونی نداشته باشد.

تلاش اضافی نتیجه داد

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافی نیز ادامه داشت اما چادرملو به عنوان تنها تیم لیگ یک که در یک جهارم نهایی جام حذفی حضور دارد نتوانست به گل برتری برسد تا آلومینیوم با استفاده از تجربه بالای خود بتواند در آخرین دقیقه بازی گل پیروزی بخش را به ثمر رسانده و به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

کد خبر 6108521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha