۱ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۲۸

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان:

۲۰ هزار ماسک بین عزاداران حسینی در گلستان توزیع خواهد شد

۲۰ هزار ماسک بین عزاداران حسینی در گلستان توزیع خواهد شد

گرگان- دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: جهت تبعیت از پروتکل های وزارت بهداشت و رعایت کامل نکاتی بهداشتی بیش از ۲۰ هزار ماسک بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه برنامه ریزی مرحله سوم رزمایش مومنانه در گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: همزمان با فرارسیدن ایام محرم و با عنایت به مرحله سوم رزمایش مومنانه همدلی و احسان و در راستای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب، اقدامات حمایتی توسط قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان انجام می شود.

وی توضیح داد: جهت تبعیت از پروتکل های وزارت بهداشت و رعایت کامل نکاتی بهداشتی بیش از ۲۰ هزار ماسک برای حفظ و سلامتی عزاداران حسینی تقسیم خواهد شد.

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: همزمان با برپایی حسینیه مجازی توسط جوانان انقلابی این قرارگاه بیش از ۲۰۰ هزار پرس اطعام حسینی در سطح تمامی شهر و روستاهای استان گلستان توزیع می شود.

وی بیان کرد: در چند روز گذشته هم جهت آغاز زندگی آسان، ۴۰ زوج جوان که به دلیل مشکلات عدیده مالی و اقتصادی بودند با اهداء ۴۰ سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم از کالاهای اساسی که هر سری جهیزیه بالغ بر ۲۰ میلیون تومان خریداری و با حفظ شأن و منزلت نیازمندان و به صورت کاملاً محرمانه در بین ولی نعمتان انقلاب در سطح استان گلستان توزیع شد.

رسولی گفت: جهت ترویج فرهنگ حسینی با حفظ و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی عزاداری حسینی را با شکلی جدید تجربه خواهیم کرد و در این راستا نذر اهداء خون، برگزاری حسینیه مجازی، کمک به محرومان و توزیع غذای گرم در بین مناطق محروم استان و اهداء ماسک بین عزاداران هیئات مذهبی و خدمات دیگری همچون تهیه و توزیع لوازم التحریر و تبلت جهت تحصیل آسان تر دانش آموزان در کلاس های مجازی با قید فوریت در دستور کار این قرارگاه قرارخواهد گرفت.

کد خبر 5005569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha