۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۹

سرمربی تیم تراکتور:

مقابل استقلال با قدرت ظاهر می‌شویم/ مصدومیت شکاری روبه بهبود است

مقابل استقلال با قدرت ظاهر می‌شویم/ مصدومیت شکاری روبه بهبود است

تبریز- سرمربی تیم تراکتور گفت: مقابل تیم استقلال با قدرت ظاهر می‌شویم تا با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی دیشب در خصوص بازی فینال جام حذفی برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از مدت‌ها دو تیم بزرگ تراکتور و استقلال به فینال جام حذفی رسیده‌اند که هر دو از تیم‌های پر طرفدار و بزرگ کشور هستند.

او افزود: هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و من امیدوارم که هم، بازی خوبی انجام دهیم و هم اینکه با سرافراز از بازی فینال به تبریز برگردیم و دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.

الهامی در ارتباط با غیبت رضا اسدی و رشید مظاهری در بازی فینال گفت: قطعاً جای هر دو بازیکن در تیم خالی است و هر دو این بازیکنان زحمات زیادی برای تیم تراکتور کشیده‌اند. به‌جای رشید مظاهری وظیفه حفاظت از دروازه تراکتور را اخباری در دست می‌گیرد و با توجه به بازی‌های خوب این دروازبان موفق، روز خوبی را پنج شنبه رقم خواهیم زد.

او افزود: شکاری مصدومیتش رو به بهبود است و در بین نفرات تیم حضور دارد. مطمئن باشید غیبت هیچ بازیکنی در روند بازی تراکتور خِللی ایجاد نخواهد کرد و همانطور که گفتم تراکتور وابسته به شخص نیست و کار خود را بهتر از همیشه ادامه می‌دهد و امیدوارم با نتیجه خوب به تبریز برگردیم.

کد خبر 5013730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 1
      تراکتور اکبر ایمانی را داره غم نداره