۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۴۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

واکسن آنفلوآنزا در اختیار داروخانه‌ها قرار نگرفته است

واکسن آنفلوآنزا در اختیار داروخانه‌ها قرار نگرفته است

بندرعباس - رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن آنفلوآنزا در اختیار داروخانه‌ها قرار نگرفته است وزنان باردار، افراد مسن و کسانی که بیماری قلبی و ریوی در اولویت واکسن قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی با بیان اینکه هم اکنون ۲۳۲ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان هرمزگان بستری هستند، بیان داشت: در هر ۲۴ ساعت هفته گذشته ۵۱ بیمار جدید در استان ثبت شده است که از این تعداد ۴۴ نفر ترخیص و ۵ نفر به آی سی یو منتقل شده اند و ۲ نفر از این بیماران با دستگاه‌های تنفسی مراقب شده اند.

وی در خصوص افزایش نسبت بیمارهای بستری‌ها به ترخیصی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در دو هفته آینده افزایش بیماران بستری داشته باشیم.

فرشیدی اظهار کرد: شهرستان های، میناب، رودان، بستک و پارسیان در وضعیت قرمز هستند و شهرستان‌های بشاگرد، سیریک و ابوموسی در وضعیت سفید قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: تا جایی که امکان دارد کلاس‌ها بصورت غیرحضوری تشکیل شود به جزء مواردی که با حداقل ساعت و تعداد نفرات تشکیل شود.

وی در خصوص واکسن آنفلوآنزا اضافه کرد: این واکسن هنوز در اختیار داروخانه‌ها قرار نگرفته است و با توجه به تقاضای زیاد، زنان باردار، افراد مسن و کسانی که بیماری قلبی و ریوی دارند در اولویت هستند.

کد خبر 5015540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha