۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰

از حاج صفی تا اسماعیلی فر؛

لیست خرید فرهاد مجیدی برای استقلال مشخص شد

لیست خرید فرهاد مجیدی برای استقلال مشخص شد

فرهاد مجیدی اسامی ۶ بازیکنی را که برای خرید در اختیار باشگاه استقلال قرار داده بود، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی بعد از باخت تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی از این تیم کنار رفت. البته مجیدی پیش از این بازی هم در اعتراض به رفتار مدیران باشگاه استقلال از سمت خود استعفا کرده بود.

یکی از مسائلی که مجیدی قبل از بازی با تراکتور به عنوان دلیل استعفایش عنوان می کرد این بود که باشگاه هیچ تلاشی برای جذب و تمدید قرارداد نفرات مدنظرش انجام نداده است.

این موضوع واکنش احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال را در پی داشت که در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد مجیدی دروغ گفته و لیستی به وی تحویل نداده است.

مجیدی امروز یکشنبه با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود، مجددا از مدیران باشگاه استقلال انتقاد و تاکید کرد که آماده کمک به استراماچونی است.

سرمربی سابق استقلال در بخشی از مطلب خود دوباره ادعای قبلی خود را مطرح کرده است. وی با ذکر دقیق زمان و مکان اعلام لیست بازیکنان مدنظرش، اظهارات قبلی مدیرعامل استقلال را زیر سئوال برده است.

مجیدی گفته است: «من ۳۱ تیر ماه به باشگاه لیست تمدید (علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، داریوش شجاعیان) دادم و دو روز قبل از بازی با شاهین بوشهر در هتل آزادی نام احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا اسدی، آرمین سهرابیان، عادل حردانی و آرمان رمضانی را به عنوان لیست خرید در جلسه با مدیریت عنوان کردم.»

به گزارش خبرنگار مهر، نام عادل حردانی عینا در متن منتشر شده از سوی فرهاد مجیدی آمده است و این رسانه دخل و تصرفی در نام بازیکنان نداشته است.

کد خبر 5017145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      27 3
      عادل حردانی یادش بخیر بازیکن خوبی بود
      • ... IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
        8 2
        عشق فقط استقلال💙💙💙💙💙💙
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      20 33
      اصلامعلوم نیست چه خبره توباشگاه یارورفته یازلیست میده یکی میگه دروغه یکی میگه راسته.همینه دیگه وزیرلنگی برااستقلال تصمیم بگیره فقط قصدش نابودیه دیگه
      • علی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
        20 18
        بی عرضگی باشگاه خودتون گردن تیم های دیگه نندازین عرضه داشتین میخواستین تراکتور ببرین قهرمان شین
      • راز IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
        17 18
        الان این چه ربطی به سرورتون پرسپولیس کبیر داره؟ وقتی باشگاه شما خر تو خره. آقای مجیدی هم به جای شومن بازی کمی به فکر فوتبال پاک باشه که لااقل یک بازی رو بدون کمک داور ببره
    • خوزی AE ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      4 1
      بابا آقای مجیدی چی میگی ؟ عادل حردانی الان ۵۲ ساله هست و توی اهواز کارگری میکند.سال ۱۳۷۴ بازیکن جنوب اخواز بوده (بخاطر همین توی متن خبر نوشته عینا نام عادل حردانی)
    • کویر IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      1 1
      همه دست بدست هم دادن. تا استقلال ، بد بیاره فقط یه چیزی رو فرهاد جان بدون من سال ۶۸ با تیم منتخب نوجوانان فارس در شیرودی نایب قهرمان شدیم تنها شخصی که باعث باخت شد حسینی بود همه متوجه شدن
    • کویر IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 2
      فرهاد جان هنوز متوجه نشدی از کجا ضربه خوردی؟؟؟؟!!!!! باعث باخت تیم فقط سید حسین حسینی بود و بس اینو هر بچه ای فهمید اونو همون نیمه اول که اونجوری گل خورد باید مینداختی بیرون لطفاً منتشر کن ن
    • رضا شفیعی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      0 0
      ما عشقمون .قلبمون استقلالیه فقط دوست داریم پژمان منتظری امیدی ابراهیمی. کاوه رضایی مهدی کیانی ب تیم اضافه شن تا افتخاری دیگر تو اسیا بیاریم واسه گشورمون