۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴

فروش محصولات پمپیران

فروش محصولات پمپیران

شرکت پایا گسترش خورشید تابان فروشنده انواع پمپ آب است و خدمات مختلفی به مشتریان خود ارائه می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بوستر پمپ دستگاهی برای افزایش فشار آب است و می‌تواند چندین پمپ را به طور موازی به یکدیگر متصل کند و به این ترتیب فشار آب افزایش پیدا می‌کند. در حقیقت یکی از پرمصرف‌ترین دستگاه‌ها در مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های بزرگ بوستر پمپ است. به طور کلی می‌توان گفت بوستر پمپ برای تنظیم فشار آب لوله در مناطقی که فشار آب کم است استفاده می‌شود.

عوامل زیادی مانند پوسیدگی لوله‌ها، مشکلات لوله کشی و نشتی آب، موجب عدم وارد شدن آب کافی به داخل لوله‌های آب می‌شود. با به کار بردن بوستر پمپ، مشکل کم آبی حل شده و در نتیجه آب کافی به لوله‌ها وارد می‌شود. بوستر پمپ از چند الکتروپمپ تشکیل شده است و این الکتروپمپ‌ها به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. بوستر پمپ‌ها انرژی مکانیکی را از منابع بیرونی گرفته و سپس آن را به مایعات انتقال می‌دهند در نتیجه سرعت آب افزایش پیدا کرده و آب با فشار بیشتری وارد لوله‌ها می‌شود.

بوستر پمپ‌ها بیشتر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که ارتفاع بالایی دارند، چون فشار آب در مناطق مرتفع در مقایسه با سایر مناطق خیلی پایین‌تر است. بوستر پمپ@ها اغلب در مواردی همچون مصارف خانگی و ساختمانی، آبیاری پارک‌ها و فضاهای سبز، شبکه‌های آب شهری، آتش نشانی‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز صنعتی به کار برده می‌شوند. بوستر پمپ شبیه یک دستگاه کمپرسور گاز کار می‌کند و به این ترتیب از راه فشرده سازی فشار آب را زیاد می‌کند.

به طور کلی بوستر پمپ‌ها برای افزایش فشار مایعات و همچنین برای انتقال آب با فشار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. بوستر پمپ از پمپ‌ها، اتصالات، لوله‌ها، شیر آلات و تجهیزات الکتریکی تشکیل شده اند و می‌توانند آب را با فشاری معین و ثابت به لوله‌ها وارد کنند. هنگام باز شدن شیر آب، بوستر پمپ‌ها شروع به کار می‌کنند. وقتی که چند شیر آب به طور همزمان با یکدیگر باز شود، مصرف آب افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه سایر بوستر پمپ‌ها به صورت خودکار کار خود را شروع می‌کنند. بوستر پمپ‌ها فشار آب در شبکه را ثابت نگه می‌دارند در نتیجه مانع از اتلاف بیش از حد انرژی و استهلاک پمپ‌ها می‌شوند و به همین دلیل آب کمتری مصرف می‌شود.

پمپیران

پمپیران یکی از بزرگترین و معروف‌ترین کارخانه‌های تولید پمپ آب است. کلمه بوستر به معنای تقویت کننده است و در حقیقت بوستر پمپ متشکل از چند الکترو پمپ بوده که از طریق لوله کشی به یکدیگر متصل می‌شوند و این توانایی را دارند تا آب کافی را از طریق سیستم آبرسانی و آتشنشانی برای مصارف صنعتی و خانگی به ساختمان‌های بزرگ برسانند. بوستر پمپ پمپیران دستگاهی برای پمپاژ کردن آب است و از یک یا چند پمپ تشکیل شده است.

این پمپ‌ها به طور موازی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و به این ترتیب فشار آب را ثابت نگه می‌دارند. در صورتی که مصرف آب بیشتر شود سایر پمپ‌ها به کار می‌افتند ولی به محض کم شدن یا متوقف شدن میزان مصرف آب، به همان ترتیبی که شروع به کار کرده بودند، متوقف شده و از مدار خارج می‌شوند در نتیجه فشار آب همیشه ثابت باقی می‌ماند. بوستر پمپ پمپیران از محصولات معتبر و پرفروش شرکت پمپیران است و شرکت پایا گسترش عرضه کننده این پمپ می‌باشد. بوستر پمپ پمپیران در سه مدل پمپ آبیاری، آبرسانی، آبیاری و آتشنشانی تولید و عرضه می‌شود. بوسترهای ثابت همراه با PLC که فاقد PLC هستند، برای آبرسانی و آتشنشانی استفاده می‌شوند.

بوستر پمپ‌های PLC با استفاده از یک قطعه هوشمند برنامه ریزی شده و به صورت خودکار شروع به کار می‌کنند و با توجه به شرایط روشن یا خاموش می‌شود ولی بوستر پمپی که فاقد PLC است، از طریق تنظیم کلیدها به صورت دستی کار می‌کند و فشار آب را افزایش می‌دهد. زمانی که فشار آب حالت طبیعی دارد، فقط یکی از پمپ‌های بوستر پمپ پمپیران کار کرده و فشار آب را زیاد می‌کند، اما هنگامی که مصرف آب بیشتر شود، پمپ‌ها به طور اتومات و به ترتیب شروع به کار می‌کنند. بوستر پمپ‌های پمپیران در دو نوع ثابت و متغیر ساخته می‌شوند. بوستر پمپ نوع ثابت پمپیران بیشتر برای مصارف آبرسانی استفاده می‌شود. بوستر پمپ متغیر پمپیران دارای نوعی قطعه هوشمند است و با توجه به هرتز کار می‌کند. در این بوستر پمپ هیچ گونه کاهش یا افزایشی وجود ندارد و کنترل موتور با توجه به میزان هرتز دستگاه انجام می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5018584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha