۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه یزد:

۵۳۰ منزل در یزد میزبان روضه خانگی از محل موقوفات است

۵۳۰  منزل در یزد میزبان روضه خانگی از محل موقوفات است

یزدـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به اجرای طرح هزار خانه هزار روضه در شهرستان یزد گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم در شهرستان یزد آغاز شده و استقبال خوبی از آن شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف شهرستان یزد، محمدحسین کاظمی با بیان اینکه تاکنون ۵۳۰ منزل میزبان اجرای طرح روضه خانگی شدند، اظهار داشت: علاوه بر اینکه ۵۳۰ منزلی که روضه در آن برگزار شده، ۱۲۰ منزل نیز در نوبت هستند که طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در طول روز ۲۵ روضه خانگی در قالب طرح ۱۰۰۰ خانه ۱۰۰۰ روضه برگزار می‌شود که سخنرانان آن نیز از مبلغین بومی استان یزد هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، افزود: اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تمام هزینه سخنرانی این مجالس را از محل موقوفات مربوطه پرداخت می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد بیان کرد: پس از پایان مجلس در هر منزل، یک هدیه از سوی مبلغ به بانی مجلس اهدا می‌شود که کتاب هفت شهر عشق نیز از جمله این هدایا است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه از کتاب هفت شهر عشق گفت: این مسابقه به‌صورت سراسری برگزار می‌شود ولی در استان یزد، اوقاف و امور خیریه شهرستان در نظر دارد تا از بین بانیان طرح ۱۰۰۰ خانه ۱۰۰۰ روضه، مسابقه‌ای را برگزار و جوایزی را به برندگان اهدا کند.

کاظمی، زمان برگزاری این طرح را تا پایان محرم اعلام کرد و بیان داشت: احتمال تمدید این طرح تا پایان ماه صفر نیز وجود دارد.

کد خبر 5026731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha