۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

جریمه ۶۸۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی

 جریمه ۶۸۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت ۶۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحد یوزباشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۲۱۲ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی تشکیل و یک هزار و ۱۹۱ پرونده مختومه شده است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ پرونده نیز در حال رسیدگی است.

وی اظهار داشت: در این مدت در حوزه کالا و خدمات نیز ۶ هزار و ۸۶۱ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد و برای ۶ هزار و ۶۸۷ پرونده رأی محکومیت به ارزش بیش از ۵۴۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صادر شده و این تعداد پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم اکنون کار رسیدگی به ۲۵۴ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در حال انجام است، گفت: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در نیمه نخست امسال ۳۷۴ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

یوزباشی، ادامه داد: شعبه‌های ویژه رسیدگی به تخلفات این حوزه به ۳۶۹ پرونده تخلف رسیدگی و پس از صدور رأی محکومیت به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال، آنها را مختومه کردند.

وی یادآوری کرد: هم اکنون کار رسیدگی به ۶ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه‌های ویژه تعزیرات حکومتی در جریان است.

کد خبر 5030606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha