۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۰

رئیس اداره نگهداری راه‌های همدان خبر داد:

بهسازی بیش از ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان همدان

بهسازی بیش از ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان همدان

همدان - رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان همدان بهسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مسعود رستمی افزود: این بهسازی شامل لکه گیری، روکش، درزگیری، پخش آسفالت رگلاژی بوده که به شکل امانی و پیمانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این بهسازی در راستای ارتقا کیفی سطح رویه آسفالت و ارتقا ایمنی محورهای استان انجام شده است؛ افزود: مرمت، تعمیر، روکش و لکه‌گیری به موقع در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی تا حدود زیادی می‌تواند به کاهش تصادفات جاده‌ای کمک کند.

رستمی اظهار کرد: عملیات بهسازی رویه آسفالت در محورهای استان همدان همچنان در حال انجام است و پیگیر آنیم تا قبل از آغاز فصل بارندگی‌ها بخش‌های دیگری از راه‌های استان همدان بهسازی شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات برای نگهداری، ارتقای ایمنی تردد و بهسازی رویه راه‌های شریانی استان انجام می‌شود، یادآور شد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

کد خبر 5030994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha