۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۱

همزمان با روز ملی غارهای پاک؛

محوطه غار علیصدر استان همدان پاکسازی شد

محوطه غار علیصدر استان همدان پاکسازی شد

همدان - همزمان با روز ملی غارهای پاک و با همکاری شماری از دانش آموزان و پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر محوطه غار علیصدر همدان پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیاحتی علیصدر، غار علیصدر همدان به مناسبت روز ملی غار پاک و به همت پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پاکسازی شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: به مناسبت روز ملی غار پاک، برنامه‌ای با همکاری آموزش و پرورش و کارکنان این مجموعه برای پاکسازی غار علیصدر تدارک دیده شد.

مهدی مجیدی عنوان کرد: غار علیصدر بزرگترین غار آبی قابل قایقرانی جهان همواره موردتوجه گردشگران استان همدان بوده که امیدواریم در شش ماه دوم سال جاری نیز میزبان خوبی برای گردشگران باشیم

مجیدی گفت: روز ملی غار پاک فرصت خوبی برای ترویج حفاظت از غارها در بین مردم و البته مسئولان است به همین خاطر امروز در حرکتی نمادین با همکاری اهالی، کارکنان غارعلیصدر و دانش آموزان نسبت به پاک سازی محوطه غار علیصدر اقدام شد.

وی ادامه داد: در این برنامه پس از پاکسازی سطح آب غار، محوطه داخلی و بیرونی غار علیصدر نیز توسط نوجوانان و کارکنان علیصدر پاکسازی شد.

گفتنی است؛ امسال این غار برای چندمین مرتبه علاوه بر ضدعفونی، پاکسازی شد.
 

کد خبر 5031356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha