۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۳

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

پرداخت ۷۳ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی به خیران کارآفرین سمنانی

پرداخت ۷۳ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی به خیران کارآفرین سمنانی

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای مددجویان گفت: از محل بند ب تبصره ۱۶ تاکنون ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان مشمول کمیته امداد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد بعدازظهر یکشنبه در جلسه رصد فعالیت‌های اشتغال کمیته امداد استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از محل بند ب تبصره ۱۶ تاکنون ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان مشمول کمیته امداد پرداخت‌شده است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از راهبردهای مؤثر برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اشتغال‌های نوین در بستر فضای مجازی و وب بیان کرد: از محل اعتبارهای روستایی و صندوق امداد و ولایت هم اعتبارهای خوبی برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه به تفکیک منطقه‌ای در تمامی شهرستان‌های استان تسهیلات خوبی به مددجویان پرداخت شد، اضافه کرد: شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی در رتبه اول تا سوم ازنظر میزان پرداختی‌ها قرار دارند.

مسعودیان راد یادآور شد: از مجموع تسهیلات اعطاشده به مددجویان استان، ۱۸۰ میلیارد ریال توسط بانک عامل پرداخت‌شده است.

کد خبر 5034278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      0 0
      ایجاد سازمان های مردمی (NGOs) و بنگاه های خیریه که تمرکزشان بر مسائل اقتصادی باشند، با ظرفیت ها مردمی، سرمایه های راکد، و کمک ها خیرین میتوانند مشکلات مددجویان را حل کنند و هم در جنگ اقتصادی فعال باشن