۸ مهر ۱۳۹۹، ۹:۰۵

یک مقام مسئول به مهر خبر داد؛

جزئیات بیمه حوادث دانشجویی در دانشگاه آزاد

جزئیات بیمه حوادث دانشجویی در دانشگاه آزاد

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری با اشاره به اینکه دانشجویان در سال جدید تحصیلی بیمه حوادث دانشجویی می شوند، گفت: سقف تعهدات افزایش می یابد.

سید هادی سیدفضلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارتقا خدمات بیمه‌ای، نسبت به افزایش سقف پوشش‌ها و تعهدات بیمه حوادث برای دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما بصورت سراسری اقدام کرده است.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به همین منظور جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه تا سقف ۷۵۰ هزار تومان، جبران هزینه نقص عضو (کلی یا جزئی) ناشی از حادثه تا سقف ۳۰ میلیون تومان و جبران هزینه فوت ناشی از حادثه ۳۰ میلیون تومان پوشش داده می‌شود.

سید فضلی خاطرنشان کرد: به همین واسطه به منظور رفع دغدغه و نگرانی خانواده‌ها، تمام دانشجویان در تمامی طول ساعات شبانه روز برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تحت پوشش بیمه حوادث دانشجویی هستند.

به گزارش مهر، براساس آئین نامه بهره مندی از پوشش بیمه حوادث دانشجویی منظور از حادثه، اتفاقات غیر عمدی و غیر قابل پیش بینی ناشی از عامل خارجی است که بدون قصد و اراده دانشجو در مدت تحت پوشش رخ دهد و منجر به جرح، نقص عضو، از کار افتادگی و یا فوت ایشان شود همچون تصادف، سقوط، خفگی ناشی مسمومیت، برق گرفتگی، آتش سوزی، شهادت و…

همچنین منظور از نقص عضو یا از کار افتادگی دائم (جزئی یا کلی) قطع، تغییر شکل و یا از دست دادن توانایی انجام کار عضوی از اعضای بدن است که به علت حادثه تحت پوشش صندوق تأمین خسارت حوادث دانشجویی به وجود آید و وضعیت دائمی و قطعی داشته باشد.

کد خبر 5035181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha