۹ مهر ۱۳۹۹، ۹:۵۹

با حکم معاون وزیر علوم؛

دبیران ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شدند

دبیران ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شدند

با حکم معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم دبیران ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی علیرضا عبدالهی نژاد به سمت دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته ملی پژوهش و فناوری و عبدالساده نیسی را به عنوان دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب کرد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر محسن شریفی را به عنوان دبیر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر منصوب کرد.

در متن حکم دکتر شریفی آمده است:

«نظر به مراتب علمی و تجارت ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، به عنوان دبیرجشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر منصوب می‌شوید.

امید است با برنامه ریزی مناسب و ایجاد تعامل با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی کشور، سایر دستگاه های اجرایی کشور و با بهره گیری از کارشناسان خبره در برگزاری هرچه مناسب تر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال ۱۳۹۹ موفق و موید باشید.

از درگاه خداوند توفیقات شما را مسئلت می نمایم.»

رحیمی همچنین در احکام جداگانه دیگری دکتر محمدصادق علیائی را به عنوان دبیر برنامه‌های استانی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹، دکتر حمیدرضا بخشی را به عنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، مرتضی زالی را به عنوان دبیر کمیته اجرایی هفته پژوهش و فناوری و احسان کمیزی را به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی هفته پژوهش و فناوری منصوب کرد.

کد خبر 5036615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha