۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹

وزیر آموزش و پرورش به اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد

تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای استخدامی آموزش‌وپرورش

تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای استخدامی آموزش‌وپرورش

وزیر آموزش‌وپرورش در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و به برخی پرسش‌ها و نگرانی‌های این کمیسیون در مورد تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای استخدامی آموزش‌وپرورش پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی با اشاره به نگرانی‌های کمیسیون در مورد تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای حق‌التدریس، نهضتی‌ها، پیمانی‌ها و خرید خدمات اظهار کرد: در سال جاری مجوز استخدام ۷۳ هزار نفر نیروی انسانی را در آموزش‌وپرورش گرفته‌ایم که برخی استخدام‌ها از طریق همین افراد است و با استفاده از قانون ماده ۲۸ و تحصیل یک‌ساله در دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند.

وی با اشاره به نگرانی دیگر این کمیسیون در مورد حقوق فرهنگیان گفت: افزایش حقوق فرهنگیان در یک سال گذشته در چند نوبت انجام شده است و حقوق فرهنگیان متعادل شده و به حقوق سایر کارمندان دولت نزدیک شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان با اشاره به برخی نیروها که توقع استخدام دارند، گفت: آموزش‌وپرورش در مورد استخدام‌ها مطابق قانون و مصوبات قانونی عمل می‌کند.

کد خبر 5036952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م ف IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      1 0
      اموزش دهندگان نهضت درخانه هاراتک تک زدهاندوافرادی راباسوادکرده اند که هیچ مدرسه وسیستم اموزشی نتوانسته به انها اموزشی دهد درحالی که هیچ حقوق وحتی سابقه بیمه ای نداشته اند/ایا سزاواراست وزارت اموزش وپرورش پاسخ این عشق به علم اموزی رااینگونه بدهد
    • الف IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      0 0
      جناب وزیر خودش نهضتی است و قطعا زحمات شما عزیزان را می داند و حتما حمایت خواهد کرد