۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان:

تیم تک لیفت بانوان همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد

تیم تک لیفت بانوان همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد

همدان- سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: در دومین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی بانوان کشور تیم همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

حمیدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات تک لیفت قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: برای نخستین بار این رقابت‌ها به میزبانی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۱۵۰ بانوی قدرتی کار کشور با یکدیگر به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با بیان اینکه این رقابت‌ها با عنوان جام رهروان حضرت معصومه (س) در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد، گفت: مسابقات در ۴ رده‌سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام شد.

یاری خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم بانوان همدان برای نخستین بار مقام قهرمانی تیمی را که بی سابقه بود را کسب کردند.

وی با بیان اینکه تیم‌های تهران و مازندران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند، بیان کرد: به تیم‌های اول تا سوم جام قهرمانی و به تمام عناوین انفرادی نیز مدال و حکم اهدا شد.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان عنوان کرد: بهترین شرایط را برای میزبانی این رقابت‌ها فراهم کردیم به طوری که فدراسیون و تمامی شرکت کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل داشتند.

کد خبر 6109751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha