۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳

مدیرکل کمیته امداد زنجان:

۲۰۰۰مددجوی کمیته امداد زنجان از تسهیلات اشتغال استفاده کردند

۲۰۰۰مددجوی کمیته امداد زنجان از تسهیلات اشتغال استفاده کردند

زنجان-مدیرکل کمیته امداد زنجان، گفت: بیش از ۲ هزار نفردر شش ماهه اول امسال از تسهیلات اشتغال و توانمندسازی، تسهیلات خرید، ساخت و یا ودیعه مسکن و وام کارگشایی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ه)، هدایت صفری گفت: از زمان راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت شعبه زنجان خدمات قابل‌توجهی برای مددجویان و افراد نیازمند استان ارائه‌شده است و با مشارکت خیران و نیکوکاران این خدمات بهتر و بیشتر می‌شود.‌

وی بابیان اینکه فعالیت‌های این صندوق بر اساس مقررات بانک مرکزی وبه صورت بانکداری اسلامی وکاملا قرض الحسنه است، افزود: از ابتدای امسال بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت قرض الحسنه پرداخت شده است.

صفری ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت طی امسال ۱۷۶ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی، یکهزارو ۱۷۰ فقره وام حمایتی وکارگشایی و ۶۵۶ فقره تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن بوده است.

مدیرکل کمیته امداد زنجان، گفت: بیش از ۲ هزار نفر در شش ماهه اول امسال از تسهیلات اشتغال و توانمندسازی، تسهیلات خرید، ساخت و یا ودیعه مسکن و وام کارگشایی بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر 5038649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha